Yeme & İçme Yakın zamanda pasta dükkanı açmayı istiyorum, sizce nasıl olmuş? busekaran Takip Et Xper 4 Yaş: 22 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Tatlı yapmayı çok severim çok da merakım vardır nasıl olmuş? Güncellemeler+1 yıl Kötü yorum atanlar olmuş emeğe saygı kıskançlar Yakın zamanda pasta dükkanı açmayı istiyorum, sizce nasıl olmuş? Cevapla Sevgi Soruları Nasıl Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı. Afiyet olsun güzel olmuş 0 1 Yorumla busekaran +1 yıl teşekkürler
JackRocker Takip Et Master Yaş: 35 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 401 cevap paylaştı. Moralini bozmayım diyorum ama peruklu at mı çizdin biraz araştırma yap yöntem öğren 1 2 Yorumla busekaran +1 yıl Teşekkür ederim kibarlığın için Yorumla JackRocker +1 yıl https://youtu.be/cvBJr8WB7Fo Yorumla
ANARSIK Takip Et Xper 6 Yaş: 36 , eic 36% +1 yıl Pastacı ol ama resim işini başkasına bırak bence. 0 0 Yorumla
-ᴡiɴᴄʜᴇsᴛᴇʀ Takip Et Master Yaş: 28 , eic 98% +1 yıl Yetenek varsa aç parası güzeldir. 0 3 Yorumla busekaran +1 yıl gördüğün üzere var teşekkür ederim Yorumla -ᴡiɴᴄʜᴇsᴛᴇʀ +1 yıl Sanat mezarda ters dönüp tekrar doğmuş ellerinle saygılar Yorumla busekaran +1 yıl kolaysa sen yap bye Yorumla
Gunahbenim23 Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 95% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 564 cevap paylaştı. Bu bir sanat eseri acil pastacı olmalısın 😁 0 1 Yorumla busekaran +1 yıl teşekkürler çok emek verdim Yorumla
zeyneppp25 Takip Et Xper 6 Yaş: 27 , eic 98% +1 yıl Güzel olmuş basarilarinin devamı gelir umarım 😊 0 1 Yorumla busekaran +1 yıl çok teşekkür ederim ❤️🔥 Yorumla
21can2121 Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 92% +1 yıl Degişik olmuş ama daha iyisini yaparsın 0 2 Yorumla busekaran +1 yıl teşekkür ederim Yorumla 21can2121 +1 yıl Rica ederim başarılar dilerim Yorumla
süperstaralem1642 Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Ben tadına bakarım güzelse güzel olmuştur sksj 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Şey bence açma iflas eder 0 4 Yorumla busekaran +1 yıl çok kırıcı Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Yawşaka yapıyorum hem bende aşmayı düşünüyorum yurt dışında falan bir sürü planimvar Yorumla busekaran +1 yıl tamam o zaman teşekkürler Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ama sanki bana bu pasta yabancı gelmedi bu pasta fake gibi hatta fake Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Ata benziyo nasıl yaptın 0 2 Yorumla busekaran +1 yıl hayır o bir prenses üzüldüm Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Pastayı da kıskanacak halimiz yok 😂😂 aynen prenses gibi olmuş nasıl görmek istiyosan jdjdkdkd Yorumla
SkyRunner34 Takip Et Xper 2 Yaş: 34 +1 yıl AA bu yok olmaz, yok hayır.. 0 1 Yorumla busekaran +1 yıl nedenmiş çok üzücü Yorumla
Theseussz Takip Et Master Yaş: 32 , eic 84% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 570 cevap paylaştı. Süper 0 1 Yorumla busekaran +1 yıl teşekkürleeeerrrr Yorumla
Eziremsem Takip Et Master Yaş: 57 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,8b cevap paylaştı. Güzel olmuş 0 1 Yorumla busekaran +1 yıl teşekkürler Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Çok başarılı😅 0 2 Yorumla busekaran +1 yıl teşekkür ederim Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Doğum günüm yakın bi pasta yapsana bana😅 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Afiyet olsun güzel olmuş
teşekkürler
Moralini bozmayım diyorum ama peruklu at mı çizdin biraz araştırma yap yöntem öğren
Teşekkür ederim kibarlığın için
https://youtu.be/cvBJr8WB7Fo
Pastacı ol ama resim işini başkasına bırak bence.
Yetenek varsa aç parası güzeldir.
gördüğün üzere var teşekkür ederim
Sanat mezarda ters dönüp tekrar doğmuş ellerinle saygılar
kolaysa sen yap bye
Bu bir sanat eseri acil pastacı olmalısın 😁
teşekkürler çok emek verdim
Güzel olmuş basarilarinin devamı gelir umarım 😊
çok teşekkür ederim ❤️🔥
Degişik olmuş ama daha iyisini yaparsın
teşekkür ederim
Rica ederim başarılar dilerim
Ben tadına bakarım güzelse güzel olmuştur sksj
Şey bence açma iflas eder
çok kırıcı
Yawşaka yapıyorum hem bende aşmayı düşünüyorum yurt dışında falan bir sürü planimvar
tamam o zaman teşekkürler
Ama sanki bana bu pasta yabancı gelmedi bu pasta fake gibi hatta fake
Ata benziyo nasıl yaptın
hayır o bir prenses üzüldüm
Pastayı da kıskanacak halimiz yok 😂😂 aynen prenses gibi olmuş nasıl görmek istiyosan jdjdkdkd
AA bu yok olmaz, yok hayır..
nedenmiş çok üzücü
Süper
teşekkürleeeerrrr
Güzel olmuş
teşekkürler
Çok başarılı😅
teşekkür ederim
Doğum günüm yakın bi pasta yapsana bana😅