Adana'nin hangi lezzetlerini denediniz ya da denemek isterdiniz? Ya da varsa tavsiyeleriniz onları da söyleyebilirsiniz. Benim bugün uğradığım yerler. Şimdi Urfa üzerinden Batman'a gidiyorum.
Sular Börekçisi - Su Böreği

Tostçu Mahmut

Adana'nin hangi lezzetlerini denediniz ya da denemek isterdiniz? Ya da varsa tavsiyeleriniz onları da söyleyebilirsiniz. Benim bugün uğradığım yerler. Şimdi Urfa üzerinden Batman'a gidiyorum.
Sular Börekçisi - Su Böreği

Tostçu Mahmut

Adana ' da okudum. Kebabı, güzel.. Yerlisi de iyidir ve cesurdur. Adananın adını batıranlar, sonradan göç eden seviyesiz insanlar. Adana ve Osmaniye halkı, o kadar vatanına bağlıdır ki; bir taarruz yapsalar tüm Akdeniz ve Egeyi, sığınmacılardan temizlerler. Adananın yerli Türk halkına, Selam olsun. Terörle mücadelede de En fazla şehit veren, ikinci il Adana!
Adana'ya ilk gelişim değil eş dost çok ve dediklerine sonuna kadar da katılıyorum
Cevap
12Cevap
Yakın zamanda gidip kaburgacı yaşadı denemek istiyorum gadası
İlk aslında ona gidecektik ama gidenlerden duyduğum eskisi gibi olmadığı bozduğu oldu. O yüzden Urfa'da yemek yiyecek şekilde organize edip Adana da atıştırmalık yedik
Eskiyi bilmediğim için şimdiki bile bana iyi gelir
Öyle deyince vazgeçtik ama gene Antep e gideceğim o zaman Adana'dan geçerken giderim 🤣
Antep'e çok gittim
Antep'te var mı tavsiyelerin
Adana kebap
Sadece adana kebap yedim. Başka da denemek istemem. Garip garip şeyler, yok şırdan yok mumbar 😑 ay kalsın istemem
Tamam yeme
Hiç oraya gitmedim antalyaya birkaç defa tatile gittim. Merak ettiğim bir şehir özellikle yemeklerini
Tavsiye ederim ben kaç kez gittim hala yeni yerler öğreniyorum 🤣 bu sefer sadece geçiyordum yol ustuydu ondan kısa sürdü
Fellah köftesini tatıp beğenmiştim. :) Sarımsaklı fıstık köfte olabilir
Bak onları denemedim hiç 🤣 börek ve tost iyiydi gayet
Afiyet olsun :)
Teşekkür ederim ☺️
Rica ederim 😊
Tostcu Mahmut beylikdüzünde var ) ve adam gerçekten harika tost yapıyor, adanaya gitmeye gerek yok )
Asıl yerinde görmek lazım dedik 😏
Sırf Adana'ya onun için gittiğimizi söyleyen kim 🤣 Adana guxergahimiz üzerindeydi uğradık 🤣
Kebap yemiştim Adana'da. Daha önce ve sonra yediklerimin Kebap olmadığını anladım
Orası öyle ben Adanalilardan öğrendim adanayi yapmayı 🤣 benim güzel bulduğumu Adanalılar beğenmiyor 🤣
İyi gezmeler
Adana denedim sadece, hani kebap olanından 😄
O güzel onu daha önce yediğim için girmedim ona
Yani o zaman gerek yok
Aynen
şırdan denemek istiyorum görüntüsü itibari ile beni çok çekiyor jdjdj
Senin de viral videon çıkmasın bak 🤣
Adana gidip birgun boyunca yemek yemek isterdim boru kebap isterdim
Onu ben de yapmayı istiyorum 🤣
Babaannemler adanalı bilmiyorum hiç gitmedim
Ama gitseydim kesinlikle kebabını yerdim
Kebabını daha önce yedim hatta yaptım da
Ne güzel afiyet olsun 😅
Teşekkür ederim efem
Rica ederim 😅
sanırsam bi yerde muzlu süt vardı meşhur, o olabilirdi
Evet onu da denemeyi düşündük de zamanımız yoktu
Kebap yedim sadece o kadar
Börekleri de çok güzel tavsiye ederim ☺️
Adana böreği ve yüksük çorbasını yedim muhteşem!
Börek çok güzeldi yanında gelen ayran da tereyağlı
Adana böreği yemek istiyorum😔
Börek efsaneydi o kadar söyleyebilirim 🤣
Sus sus birde anlatıyor 😪
Hele yanındaki ayran 😱
Suuusss aaaaa hala konuşuyo
Beni susturamazsiniz hanfendi 😱
Adana kebap.
Adana'da yediğim Adana kebap diğer illerde yediğimden çok farklıydı.
Kebap yiyeceğim elbette. Oraya gidince orada yaşayanlar şunu deneyelimd erse de hayır demem.
Hiçbirini denemedim ama tümm lezzetlerini denemek isterim.
Kalsam iyice gezecektim lezzetlerini tadacaktim ama maalesef zamanım yok o kadar
Tost güzel görünüyor 🤪
Tost güzeldi şimdi Urfa'da cigercideyiz asıl o efsaneydi. Yemek benim işim 😏
https://www.hizliresim.com/h771n60
Al ciğer 🤣
https://www.hizliresim.com/3s41pr8
Yoo kimsenin tabağını yürütmedim yaş iftira 🤣
Adananin herseyini denedim
Denemediğim şeyler vardı onları deneyim dedim ben de
Kebabı güzel 😋
Valla güzel 🤣
Adana böreğini denedim çok güzeldi 🤤
Evet börek gerçekten güzeldi 🤣
Kebap yeter diğer lezzetler benlil değil
Tam benlik 🤣
Afiyet 😂
Teşekkür ederim gel beraber olsun 🤣
Afiyet olsuun, ben şırdan yemeyi isterdim 😅
Teşekkür ederim ☺️ şırdanla pek aram yok Ankara 'da yedim ama sevmemiştim o yüzden denemedim 🤣 sizin oradan geçtik 🤪
Hepsini çünkü adanada yaşıyorum 🥲
Bilseydim öncesinden senden öneriler isterdim. 🤣 Adana'ya ara ara geldiğim için bir kısmını zaten denemiştim
Hiç aram yok onla 🤣
Denedim de Ankara da denedim yediklerim de öyle güzel değildi açıkçası Adana da hiç yemedim. Şırdanı hiç sevmem 🤣 işkembe sevmem
Şırdan merak ediyorum ama cesaretim yok
Şırdanla pek aram olmadığı için pek plana dahil etmedik açıkçası
Tadı nasıl acaba bdjcşsğv
Ankara da yedim sevmedim ama Adana'nın nasıldır bilemiyorum 🤣
kebap yemiştim
Sen yaşıyor musun
galiba 🧐
ya üff 😅
Ya uff diyorsan durum daha da vahim demektir
😬
onun kokusu buraya gelir de ben yiyemezsem var ya
Eee 🤣
ya biyerlerim şişerse
Yapacak bir şey yok 🤣
adana kebap çok severim
Sadece kebabını yedim
Adanin nesi meshur
Şırdanı 🤔
Adana kebabı meşhur 🤣 böreği iyi özellikle belirttiğim Sular Börekçisi başarılıydı
Şırdan inş bir gün jdj
Ben sevemedim şırdani Adana da denemesem de Ankara 'da yemiştim
İşkembeyi sevmiyorum. Şırdanı denemedim hiç yanlış söylemişim. Mumbari yedim Ankara da güzel yapan yere denk gelmedim hiç
Şırdan yemiştim ağır geldi
Tereyağlı yaparlar ondan ağır gelmiş olabilir
Kebap yedim o kadar
Kebabı
Kebap şalgam börek
Kebap
Kebap dışında cıks
Adana kebap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?