İnsanların yanında yemekleri bitiremiyormuş gibi davranıyorum. Bu sahtekarlık mı?

İki ısırık alıp doymuş numarası yapıyorum ama yalnızken aşırı yiyebilirim kilo problemim de yok neden böyle bilmiyorum.
Misafirlikte ya da arkadaşlarla bir yere gidince öyle yapıyorum ama evde ailemle ya da yalnizken ben o ben degilim😀
İnsanların yanında yemekleri bitiremiyormuş gibi davranıyorum. Bu sahtekarlık mı?
Cevapla