İlk kez sarap ictim meyveli sarap ic dediler visne sarabi aldim?

Ya bildigin bozulmus visne suyu sirke karisimiydi böyle daha tatli daha rahat icilir ne var ya tamam kafasi guzel ama icimini hiç sevmedim sampanya ya da beyaz sarap felan onlarda mi boyle 🤦

İlk kez sarap ictim meyveli sarap ic dediler visne sarabi aldim?
Cevapla