Ev dışında yemek yemenin keyfi paha biçilemez bence :) Evde ne kadar tok olsam bile dışarıya adım attığım an acıktığımı hissediyorum. Dünya dışarıda yemek yeme gününe özel planlarınız var mı? :)

Ev dışında yemek yemenin keyfi paha biçilemez bence :) Evde ne kadar tok olsam bile dışarıya adım attığım an acıktığımı hissediyorum. Dünya dışarıda yemek yeme gününe özel planlarınız var mı? :)

Bünye ile alakalı bir şey ben o pis yağlı tuzlu hamurlu şeyleri yiyemiyorum. Evimde bir kase mercimek çorbası yanında salata ve etli sebzeli bir yemeği hiçbir şeye değişmem. Yanında ayran da olacak tabi
Ben bardakta kısır satan yerlere bayılırdım. :) Bol nar ekşisi ve turşuyla şahane yol atıştırmalığı oluyordu. :) Sonra birden kapandılar... Uzun zamandır dışarıdan yemiyorum. :)
Cevap
39Cevap
Hemen hergün dışarıda yerim gadası
Dün gece dışarıda çiğ köfte yemiştim. 😋
Aaaa erken kutlamışsin 😂
1 hafta önce
Yemekhane yerine otelin restoranindan yiyeyim madem. d
2 gün önce Bi hamburger yedim kii çıtır kova ile birlikte üfff. Biraz geç saatte canımın çekmesi dışında problem olmadı ajskdkfkfflg Bugün de madem günüymüş kutlamak gerek.
Tamam kanka yarında dünya nefes alma günu olsun saçmalıklarları abartalım yoksa rahat durmaz güncüler
Hergün dışarıdan yiyorum :/ Dünya evde yemek yeme günü de olsuuuuğn! Evde yemek yemeye bahanemiz olır 😂
Ben evde ev ortamında yemek yediğimi hatırlamıyorum , çalısıyorum sokak kedisi gibiyim ev yemeğine hasret kaldım
Öğlen molasında yedim yemekler kötüydü bugün
Önceleri ayda 15-20 kez yerdim, mide rahatsız olunca bu sayıyı azaltım. Haftada 1 kafi
Bir tek dün dışarı çıkmadım sıcak diye havuzda yüzdüm. O da dışarıda yemek yeme günüymüş 😄
Dün gece baklava almıştım sayılırsa hfdghdf
Ondan önceki gün de dışarıdan hamburger yemiştim :D
Sanırım geçen hafta kumpir yemiştim annemle. Genelde eve söylüyorum
E bu günü kutlayayım o zaman dışarıda yemek yiyerek
Dışarda yemiyorum pek ben yemeği yemeye insanlarda beni yiyecek gibi bakıyor 😂😂
Pazar günü yemiştim. Bugün ne güzel bir gün öyle hemen değerlendirmeliyim 😄
yine popondan uydurulmus bı sacma gun daha weg
Bende tikinmak icin sebep ariyordum Eee tam gunuymus bozulsun diyetler
Dışarıda nadiren yerim. Genelde evde yağar işe götürürüm
Sırf bu günün sorusunu belirttiğin için dışarıda yicem bugun
Her gün birşeyin günü. 😂. Daha demin yedim. Tatildeyim de. Evde yapmaya üşendim
Kimin yaptığını bilmiyorum takintiliyim dışarda yemek yemem yiyemiyorum
En son geçen hafta yedim
Dün akşam yedim en son
İyiki baklava günü falan değil 300 400 tl olmuş
Pazartesi günü yedim.
Ben evde yiyom param yoq
Geçen hafta dışarıda yemiştim
Çerkeş'te sucuk ekmek yedim. 😂
Aaa bende uzun zamandır yemiyordum bugün yedim :D
2 hafta oldu sanırımm.
Birkaç ay önce şiş kebap yedim
Bugün yedim 😂😂
bikaç ay önce festivalde
3 gün önce 2 lahmacun gömdüm. :D
Parasi olanlara tabii dünya günü olur
Dün gecee pizza yedim :p
Geçen hafta yedim 🍽️
İki gün önce yedim. İş zamanı yiyorum.
Biz dün akşam bahçede yedik olur mu
Coronadan ötürü pek tercih etmiyorum
Pazar günü.. pazar kahvaltısı…
Bayağı oldu ya
Dün nişanlımla gittik
Dün akşam çiğ köfte yedim
2 gün once yemistim popeyes😋
Garip bir gün niye var anlamadim ama arada yiyorum
O nasıl saçma bir günmüş
Bu gündemi varmış. Esnaf işi biliyo
Ne saçma sapan bir gün
Geçenlerde yedim
Al bendende o kadar
Bugün baya dışardan yedim. Tam üstüne gelmiş 🤣
@mervelerdeeyizzz kanka senin konu bunlar asdfhjs
tam tırrık yha asmskdjd
@kafalaarguzeel özenti nerdesin özentii
aynen iyi ki öğrenmiş taktı özenti şeyyy
ben sadece Ali Veli ye özenirim size değil 😩😩🤧😱😂
sende ona bir özendin ya anlatamam ya dhshhdhshdhddhshdshd
aynı kızla çıktığından belli sana özendiği djwbdgwgdhshshsd
Kaşar merbe
sus Titanic yapmaya git sen
Dunn yedimm 🤭🤭🤭😅😅😅😅
Dün yedim
Sık sık yerim
2 sene oldu
Üç ay once
Hergün yiyorum neredeyse
Dün.
Dün yedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?