Cheesecake bambaşka bir dünya.. tatlı sevenler derneğinin başkanı olarak net bir dille şunu söyleyebilirim.."Gerçekten iyi yapılmış bir Cheesecake bütün tatlılara bin basar".. net yani net o kaddar net😂😂

Benim en sevdiğim vişneli cheesecake 😍😍😍 Ekşi tadın kremayla uyumu muazzam...

Peki sizin en sevdiğiniz cheesecake çeşidi hangisi?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Çikolatalı olanlar
Limonlu.
En kolay onu yapabiliyorum ahaha 😜😅
Seni kim başkan yaptı?
Ve tatlının içinde peynirin ne işi var?
Künefe ve chessecake çöptür, net.
Hepsini seviyorum çok
hemen hepsi favorim bir ispanya esintisi san sebastian
Limonlu ve böğürtlenli.
Ak Neden bunu yapıyorsun Bana Diyetteyim ama
Birini birinden ayıramamm🥹💘
Limonlu olmadığı kesin
Limonlu
bu tatlıyı sevemedım
Enfes
yenir hepside
San sebasian