İyi hoş fazla yağını emiyor da altta kalan yiyecekler peçeteye yapışınca benim tadım tuzum kaçıyor😒


Kızaran patatesleri kevgire koy onun altına kağıt havlu ser servise çıkarırken yapışmaz böylece
Teşekkür ederim 😊
Rica ederim
Peçete sermem.
Serene ise ayar olurum.
Cevap
16Cevap
Sermiyorum
Pecete serilmez. Kagit havlu serilir sonra yag cekince temiz bir tabaga aliyorum ben
Tamam işte ya ha havlu kağıt ha peçete 😝
Peçete sererim, biraz beklettikten sonra alırım. Dediğin sonlara doğru uğraştırıyor mayonez filan bulaşınca hoş olmuyor
Kızartıktan sonra biraz çelik süzgeçte bekletiyorum 😅
Evet yoksa yağ çok oluyor rahatsızlık veriyor
Koyarim ama sonra atarim yoksa yapisiyor sogudugunda
Ben önüme nasıl geliyorsa öyle yiyenlerdenim
Evet çok yağlı oluyor diğer türlü sonra, yapışmaması içinde çok bekletmemek lazım.
Vıcık vıcık yağı tabakta görmektense sererim emsin.
Hayır zaten peçeteye gerek kalmayacak miktarda kızarttığım için peçete israfına da gerek kalmıyor
Fritözden çıkınca biraz beklet akar zaten yağı peçete yapısıyor
Anam yapıyor bunu ama ben yapmam. Bam güm gömçürürüm mideye
Evet yapışmaması için de nispeten ilk sıcaklığı gidene kadar hoplatarak karıştırıyorum
Annem yapınca koyar yani ben de sevmiyom o yağlı peçete tiksindiriyor
Patates kızartma hayatımda gördüğüm en kötü yemeklerden tiksiniyorum resmen allhın zoruna gitmesin
nEE 😳
Sevmiyorum yağdan dolayı
Hayır koymayız tabağa koyarız makinesin de pişiriyoruz tefalin var.
Evettt. baska turlu nasil yağı gider ki
Gitmez bence
Maalesef ki dewam
Belki o yağı ekmekle silicem
O zaman sorun yok shsjs
Hayır tadı bozulur fhhj
E o zaman da yağlı kalır
Köfte ile yap sorun kalmiyor fghj
Eğer iyi bir marka kullanırsanız gıdanın peçeteye yapışma riskini ortadan kaldırırsınız
Aslında bir kac orkit koysalar daha iyi
Abi çok mantıklı cidden bu nasıl kimsenin aklına gelmedi
Evet tabii ki yağını çok güzel çekiyor
Evet yağ çok oluyor çünkü
Evet yapıştığı zaman ben de çok üzülüyorum🤦
Kağıt havlu seriyorum ben. Yapışmıyor
Hayır sermem yağını dökerim
Hiç uğraşmam öyle şeylerle.
Hayır sermem
Hiç sevmem yapışıp uğraştırıyor
Sererim bazen ama çok fazla tüketmiyorum artık
Evet bunu annem çok yapıyor 😃
Çıkardığım kaba koyarım serviste alıyorum…
Ben peçete koyarım 😄
Yok ya Hiç sevmem koku oluyor sanki
Tabak var ona koyuyorum..
Yok be yapışmıyor
Kızartma yemiyorum
Evet, sererim
Ewet sererim yağını emsin diye
Her zaman değil
Sermiyorum
Yess
Ewwt muhakak
Evet yoksa olmuyor
Ben sevmiyorum
Hayır hiçç sermem
Evet yağını çeksin diye seriyorum
Bende öyleyim sevmem
hayır
Evet tabiki
Annem seriyor evet
Hayir
Bazen sererim
Kesinlikle sererim
Evet
evettt
Hayır sermem
Evet
Hayır
Ara-sira
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar