Yeme & İçme Dizi film izlerken ne yersiniz? Zeynomsu Takip Et Xper 5 Yaş: 25 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor Ben mısır ve çikolata yemeyi tercih ederim peki ya siz? Dizi film izlerken ne yersiniz? Cevapla Dizi Soruları Film Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,3b cevap paylaştı. Kola içiyorum sadece veya kahve, afiyet olsun 1 0 Yorumla
sierravista Takip Et Master Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Genellikle çikolata, cips veya hamburger, kızartma falan yiyorum 1 0 Yorumla
Eoéa_Eoéa Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Cips yemeyi seviyorum ya da kraker falan içecek olarakta soda güzel oluyor. 1 0 Yorumla
bendesorabilirmiyimm Takip Et Bilge Yaş: 34 , eic 92% +1 yıl Pringless (Yeşil olanı)İntense GoldBirazda Doritos extreme tatlı biber sosluHARİBO 1 0 Yorumla
AnAlien1 Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 95% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,1b cevap paylaştı. Bazen yemek yerim, atıştırırım, meyve yerim canım ne isterse 1 0 Yorumla
Saddov Takip Et Master Yaş: 32 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,9b cevap paylaştı. Çorba bile içerim, hiç fark etmez. Genelde pringles yerim. 1 0 Yorumla
Odin1985 Takip Et Xper 5 Yaş: 42 , eic 90% +1 yıl YEmek yetine içmeyi tercih ederim kola meyve suyu soguk Kahve olabilir 0 1 Yorumla Zeynomsu +1 yıl Ohh miss çok iyi Yorumla
IAmarPresterAen Takip Et Mentor Yaş: 34 , eic 52% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 10b cevap paylaştı. Canım o an ne isterse onu yiyorum can çekintisine bağlı değişir 0 0 Yorumla
Olympus123321 Takip Et Xper 2 Yaş: 29 +1 yıl Doritos ve sosuyla mükemmel oluyor yoğurtlu bir şey bakın internettenKolaMısır Jelibon tarzı şeyler 1 0 Yorumla
Mc678 Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Herşeyi yerim ama yemem demek istediğim şu dizi film izlerken en fazla çay ya da su içerim ya değilse rahatsız olurum izlerim ama birşeyler yerken onu yiyeceğim diye sahne kaçırırım diye korkarım 0 1 Yorumla Zeynomsu +1 yıl Haklısın Sen de biliyor musun Ben de bazen böyle düşünüyorum Yorumla
ozgur00000 Takip Et Master Yaş: 27 +1 yıl Mısır çikolata güzel oluyor mu sence. 🤔 0 2 Yorumla Zeynomsu +1 yıl Ben denedim güzeldi denemeni isterim ozgur00000 +1 yıl Mm teşekkür, tamam denerim.
Ardafit67 Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 50% +1 yıl Kuruyemiş 1 1 Yorumla Ardafit67 +1 yıl Güzel olmuş :) Yorumla
Flavendirel Takip Et Master Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 614 cevap paylaştı. ne olursa sdfsdg 1 0 Yorumla
Ekmek_Kırıntısı Takip Et Master Yaş: 32 , eic 75% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 420 cevap paylaştı. Açsam yemek yerim 0 2 Yorumla Zeynomsu +1 yıl Genel olarak tercihinizi sordum Yorumla Ekmek_Kırıntısı +1 yıl Açsam yemek yerim Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
Kola içiyorum sadece veya kahve, afiyet olsun
Genellikle çikolata, cips veya hamburger, kızartma falan yiyorum
Cips yemeyi seviyorum ya da kraker falan içecek olarakta soda güzel oluyor.
Pringless (Yeşil olanı)
İntense Gold
Birazda Doritos extreme tatlı biber soslu
HARİBO
Bazen yemek yerim, atıştırırım, meyve yerim canım ne isterse
Çorba bile içerim, hiç fark etmez. Genelde pringles yerim.
YEmek yetine içmeyi tercih ederim kola meyve suyu soguk Kahve olabilir
Ohh miss çok iyi
Kuruyemiş ve çay içiyorum
Canım o an ne isterse onu yiyorum can çekintisine bağlı değişir
Doritos ve sosuyla mükemmel oluyor yoğurtlu bir şey bakın internetten
Kola
Mısır
Jelibon tarzı şeyler
Herşeyi yerim ama yemem demek istediğim şu dizi film izlerken en fazla çay ya da su içerim ya değilse rahatsız olurum izlerim ama birşeyler yerken onu yiyeceğim diye sahne kaçırırım diye korkarım
Haklısın Sen de biliyor musun Ben de bazen böyle düşünüyorum
Ben orada bile kazık yerim yaa
Mısır çikolata güzel oluyor mu sence. 🤔
Ben denedim güzeldi denemeni isterim
Mm teşekkür, tamam denerim.
Cips yemeyi severim...
Cips olsada yesem
Ve film başlamadan hepsini yerim
Cips
dido meyve suyu ii gider
Noodle
Kuruyemiş
Güzel olmuş :)
ne olursa sdfsdg
Mısır
Açsam yemek yerim
Genel olarak tercihinizi sordum
Açsam yemek yerim
cipss
İyiymiş
Hiçbir şry
Ne bulursam. Onu
Çekirdek siyah
genelde cips..
kafa