“Ayı eti yedim, çok lezzetliydi” diyen Arda şefin midesine kaç puan verelim🥴?

Katıldığı programda, yediğin en ilginç yemek neydi sorusuna “örümcek ve balina eti yedim ama yemesem de olurmuş, örümceğin tadı tavuk gibi. Ayı eti yedim o çok lezzetliydi” diyen ünlü şef Arda Türkmen’in midesi kaç puanlık?
“Ayı eti yedim, çok lezzetliydi” diyen Arda şefin midesine kaç puan verelim🥴?
“Ayı eti yedim, çok lezzetliydi” diyen Arda şefin midesine kaç puan verelim🥴?
Cevapla