Kendisi bimin 1 ay önceki aktüel ürünü. Ancak ilk alıp tadını çok beğenince stok yaptım. Bime cidden lezzetli değişik markalı ürünler geliyor. Yaşasın BİM.
*Bu soru da yerleştirme yoktur*
Bir bu çikolatayı yerken bir de başka bir şey yaparken bu kadar haz duyuyorum, trüf çikolata sever misiniz?
Severim. En son tanesi 16 liradan Migros’tan baklavalı kare çikolata aldım. Çok azdırıcıtadı var. Beyaz çikolata. Meselenin. Denedin mi? Deneme azarsın demedi deme.🤣😻😎
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Severim. En son tanesi 16 liradan Migros’tan baklavalı kare çikolata aldım. Çok azdırıcıtadı var. Beyaz çikolata. Meselenin. Denedin mi? Deneme azarsın demedi deme.🤣😻😎
tek şifamın bimde olduğunu bilsem yine de almam senin böyle tatlı takviyelerine ihtiyacın da yok sen yeterince cicisin :)
Her türlü tatlıyı severim ayırt etmeden yerim😁
Tatlı gömülür ya
Aynen öyle 👍🙂
Al bende de okadar bunun verdiği mutlulukta diğerinin verdiği mutluluk anlatılmaz yaşanır
Kesinlikle...
Bunu yerken diğerini yapmak ayrı bir lezzet degilmi
Orginal trüf çikolatayı severim, çakma çikolataları sevmem
Olsun bu çoksel
Bilemiyorum, yemedim
Bunu yerken okudum sorunu 😋
Ciddi miiii
Yess
Denemedim bunu
Denemeliydin. Nom nommm.
Nom nom nom 😋
Evet çikolatanın her türlüsüne bayılırım ❤
Diğerine de yaparız sen iste yeter 😂😂😂
Severim bu çikolatayı
Ne yaparken
Aramizda kalsn. s
😂😂
Çikolata sevmiyorjm
Çikolata severim
başka ne yaparek haz duyuyosun kckvkc
Hiç denemedim ben genelde üzümlü fındıklı severim
Iyk.
İyk mi alla alla🙄
Başka bişey? :)
efsanesin
Başka ne yaparken 😅