
İşe gelirken yol kenarında gözleme yapan ablaları gördüm, kısa bir mola verdim 😄
Siz sabahları kahvaltı mutlaka yaparım diyenlerden misiniz, yoksa kahvaltıyı sadece kahve ile geçiştirenlerden mi?

İşe gelirken yol kenarında gözleme yapan ablaları gördüm, kısa bir mola verdim 😄
Siz sabahları kahvaltı mutlaka yaparım diyenlerden misiniz, yoksa kahvaltıyı sadece kahve ile geçiştirenlerden mi?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Evet kahvaltı yapmayı severim.
Kahvaltısız olur mu? En güzel kahvaltıyı yapıyorsunuz şu an, en sevdiğim, başka bir şeye gerek yok.
Afiyet olsun, hayırlı sabahlar
Teşekkür ederim kardeşim, sanada afiyet olsun. Hayırlı sabahlar günaydın 🙏🏼
Teşekkürler ☺
Saat 9.30 10 gibi yapıyorum. Uyanır uyanmaz yapamam sadece kahve.
Şimdiden afiyet olsun kardeşim 🙏🏼
Eyvallah sanada
Eyvallah
kahvaltimi kesinlikle yaparim ama son birkac gundur sabahlari istahsiz oluyorum o yuzden sadece meyve yiyorum
İnşallah düzelir, afiyet olsun
Afiyet olsun :)) kahvaltıyı erken saatte yapamıyorum ben, öncesinde bir kahve gerekiyor.
😄 Teşekkür ederim şimdiden afiyet olsun 🙏🏼
Teşekkür ederim :))
Sabahları mutlaka bir şeyler yerim yemesinede keşke sende beni yiyebilseydin 🙈
Bu nasıl bir cevaptır ya. Sen kimsin?
Sana geçenlerde yazan ama senin cevap vermeye bile tenezzül etmediğin biriyim boş ver kim olduğumu afiyet olsun bu arada 😂 orada olsam seni ellerimle beslerdimm🙈
Kırıksın herhalde kafadan geçmiş olsun
Benim kalbim kırık sadece kafamda bişi yok 😣
Mecburen yapıyorum
maalesef tek sarmıyor ya
Hic sevmem ya
Yok hiç yapmam.