Senin tercihin hangisi, şekerli mi şekersiz mi?

Senin tercihin hangisi, şekerli mi şekersiz mi?

Sade, birazcık süt 🙄
Tam benlik ✌️
Teşekkür ederim 🌸🤍
😘
Sade seviyorum
Teşekkürler 🌸
✌️🎈
Cevap
7Cevap
zaten acı bi şey bari şekerli olsun da çekilir olsun
Şekersiz bir şey içemem
Tabiki sade severim ❤️
Orta içiyorum
Kahveye göre tercih ederim az miktarda
Sade tabiiki
Şekerli
Sade
Sade
Sade
Acı ise şeker atarım
Orta şekerli
Şekerli
Kahveyi şekersiz seni sebepsiz
Şekerli
sade
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar