Okul zamanınızda kantinden en çok ne yerdiniz?

Okul zamanınızda kantinden en çok ne yerdiniz?

Selamlar... En çok ne tüketirdiniz? Ben galiba pizza tost baya alırdım. 😄

Güncellemeler
+1 yıl
@ksRehber teşekkür ederim. 🌸
Okul zamanınızda kantinden en çok ne yerdiniz?
Cevapla