Ben mantarı kullandığım tüm yemeklerde önce yılar kabuğunu soyar su da bekletirim tekrar yıkarım. 


Abartma yavrum. Mantar bu. Ne kabugu Ne soymasi. Güzelce yıkamak yeterli...
Cevap
10Cevap
Selam gadası 🙃
Bildiğim kadarıyla mantarın kabuğu soyulmaz. Ben bu zamana kadar kabuğunu soymadan yedim.
Nasıl ya ben hiç soymadan yemedim
Birde soymadan yesene
Yok midem almaz benim , bak güzel tartışma konusu bu 😂😂😂
Bence alır ağzına alınca miden kabul eder
Ben de o şekil olmuyor
Soymadan
Sulu yemek ise alırım , kavuracaksam ya da ortasına kaşar gömüp fırına atacaksam almam , kabuk ölüyor zaten
Tadı değişmiyor mı soymayınca
Hayır , ölüyor zaten kavurdugun zaman.
mantarın kabuğunu hiç soymam ben
iyice yıkıyorum ama sonra güzelce doğrarım :)
Tadı değişmiyor mu?
Yok neden degissin :)
Acı olur gibi geliyor bana 😁
Direkt yemek yapılıyor diye biliyorum kabuğu var mıydı ki
Evet bar kalın bir zar tabakası olarak düşün
Annem nasıl yapıyor bilmiyorum ki. 🙄 Sanırım soyuyor.
Annem kabuğunu soyar ben soymadan yaparım. Kabuğunu almak daha sağlıklı sanırım, ellerine sağlık.
Soymadan yemek yapmam , teşekkür ederim, sizin de ellerinize sağlık
Soyarak yapıyorum daha tatlı oluyor
Soymadan
Soymam yıkar yemeğe koyarım
Kabuğunu soyarım
Ne soyarım ne yıkarım
Soymadan.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar