O kadar güzel oldu ki anlatamam. Kahvecideki soğuk kahvelere bin basar. Soğuk kahve sever misiniz?

O kadar güzel oldu ki anlatamam. Kahvecideki soğuk kahvelere bin basar. Soğuk kahve sever misiniz?

soğuk kahve sevmeyen yoktur galiba 😂 bugün sırf soğuk kahve içmek için a101deki kahve bardağından almaya gittim 😂
Cevap
12Cevap
Soğuk kahve seviyorum
Eminim yaptığın daha güzeldir bu iğrenç kahvelere bu kadar para veren enayiler düşünsün en iyisini yapmışsın eline sağlık
Starbucks a hiç gitmemem ve yazmadını bile bilmemem dışında bi sorun yok..
Evde yapmak bazen en iyisi, Starbucks'ta bazen şekerini abartıyorlar.
Bende soğuk kahve çok severim ama tutturamıyorum bana tarifini verirmisin
Starbucks iflas bayrağını çekmeye hazırlanıyor hahshahha
En iyisi evde yapmak zaten. Ellerine sağlık. Severim.
Çok severim kahvenin her türlüsüne kabulüm 😍
Frenchpress ile evde harika kahvelwr hazırlayabiliyorum. Süt çok güzel köpürüyor.
Sürekli aradığım bir kahve değil, ben Türk kahvesi seviyorum.
ay bende evde yapıyorum soğuk kahvemi nefis oluyorrr
Ben seviyorum güzel oluyor
Eminönü'de bir kafede Iced Mocha denemiştim. Çok güzeldi
Ben seviyorum ve evde kendim yapıyorum gayet kolay bir zorluğu yok herkes yapabilir boşuna para kazandırmayı onlara
Eline emegine saglik. Bende cok severim soguk kahve. Muhakkak cok lezzetlidir yaptigin😍
Severim her gün içiyorum
Afiyet olsun. Soğuk kahveye bayılırım.
Sorudan bağımsız olarak, bu el halis mi?:)
Evet severiiim. Afiyet olsun! 😄
severim ben de evde yapıyorum
Starbucks:simdi ayvayi yedik 😢
o bilek ne fırıncı küreği gibi
çocuksu
bayilirim
Tarifi nedir
Ismarla
Aferin sana.
Benn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?