Yumurta bile kıramadığım için evde yemekleri eşim yapıyor, kötü hissetmeli miyim?

Diğer tüm işleri de ben yapıyorum ama canım eşim asla sorun etmiyor yemek yapamamamı. Çok denedim ama beceremiyorum olmuyo yani. Sizce kötü hissetmeli miyim kendimi?

Yumurta bile kıramadığım için evde yemekleri eşim yapıyor, kötü hissetmeli miyim?
Cevapla