
Annemle birlikte yazlıktayız. Bahçemizden sebze topladık. Domates ve biberleri kahvaltıda yiyeceğiz. Kabaktan ise meze yapacağım akşam mangalın yanına. <3

Annemle birlikte yazlıktayız. Bahçemizden sebze topladık. Domates ve biberleri kahvaltıda yiyeceğiz. Kabaktan ise meze yapacağım akşam mangalın yanına. <3
bizim evin arka bahçesi tam bir manav gibidir her türlü meyve olur ve yazın sebzeler de bazen kahvaltıdan önce annem bana git salatalık domates roka maydonoz falan kopar gel diyo ofurdaya pofurdaya gidiyorum hiç zevkli gelmiyo bana 😂
yaa :D bana da tam aksi çok zevk veriyor bahçede zaman geçirmek
hiç zevk vermiyor bana 😀
Cevap
11Cevap
iyi görünüyor
teşekkürler
Kabakları uzun uzun kabuğu ile beraber doğra hafif tavada zeytinyağıyla çiğliğini öldür içine ceviz kırıp koy dişe gelsin yerken. Sarimsakli yoğurt yapip hepsini boca et cok iyi meze oluyo imrendim bu tabloya şanslısın
Güzel olmuşlar. Benim kabağı biraz geç topladım bayağı büyük olmuştu. Rüzgar bu hafta biberlerimi düşürmüş bir kısmını 🥲 neyse düzelttim ama kök zarar gördü ise daha da büyümez 🥲
Afiyet olsun çok güzel görünüyorlar. En sevdiğim dalından koparılıp hemen sofrayla buluşması.
teşekkürler
Kabak en sevdiğim şeylerden biri olsaydı yerdim şimdi
Kesinlikle mükemmel görünüyor çok güzel bir yemek çıkar oradaki malzemelerden
Afiyet olsun bakımı zor oluyor ya ben 15 yıl falan bahçeye ekmiştim emeğine değmiyor aldığın ürün
Dogal ve harika ellerine saglik, sabah sabah melemen super olir 😉
Helal olsun ya ne güzel görünüyor lar. ben hic dalindan birsey koparmadım 😔
Ekmeği alıp geliyorum 😁😁😁
hahaha bekleriz
Sağol yakın olsa valla gelirim 🤪Afiyet olsun 😋☺️
Afiyet olsun. Emek verince daha bir tatlı oluyor
katılıyorum
O zaman akşam mangala ben de davetliyim. Teşekkür ederimmm
Harika , afiyet olsun.
teşekkürler
Yap bir menemen hemenn
Doğal, taze ve güzel görünüyorlar.
Ay ne güzel menemen yapılır şimdi 😃
Çok güzel
Güzel görünüyor. Ellerine sağlık.
Misafir kabul edilir mi
Fenasın hamarat hatun
Yazlıkta mısınız? 😂😂😂😂
evet :)
Harika💫💫
teşekkür ederim
Çok güzel
teşekkür ederim
Harıka. Böyle bir ortama benımde ihtiyacım var
çok teşekkürler. gerçekten çok dinlendirici bir ortam
Maşallah Allah banada nasip etsin inşallah 🌹🙏
amin, inşallah
Misss
Ne güzel ya
Gıcır gıcır görünüyor
Mahsul gibi
Bana versene
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?