Bu tabak 30 TL tuttu, fazla değil mi sizce?

Bu tabak 30 TL tuttu, fazla değil mi sizce?
Sizce 30 tl yi hak ediyor mu bu tabak?
Güncellemeler
+1 yıl
İçli köfte ve sarma muhteşem güzel
Bu tabak 30 TL tuttu, fazla değil mi sizce?
Cevapla