Cehennemi dünyada yaşamak bu olsa gerek 🥺 Gözünü seveyim kış mevsiminin insanı hayattan soğutan sıcaklar psikolojim bozulmadan gitse bari

Cehennemi dünyada yaşamak bu olsa gerek 🥺 Gözünü seveyim kış mevsiminin insanı hayattan soğutan sıcaklar psikolojim bozulmadan gitse bari

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
23Cevap
Olur de gadası
Söyleyebilirsin
Ben caya gonulluyum 😁, kimse de secmez zaten.😍
Hadi çay verelim sana
böyle sorular sormaktan ne zevk alıyorsunuz acaba
Keyfim ve kahyasi oyle istiyor sakıncası varsa gelmezsiniz
Ne ısmarlardın merak ettim şimdi. Söyle bakim
Vişneli buzlu çay
Teşekkürler hanım efendi. Çay dedinde çayı severim ama şeker oluyor içinde.
Süle ama tatlı bir şeyler olsun. Bu arada gerçekten bugün yandım kavruldum ya çekilecek sıcak değil
Cold Brew
Söyle bakalım. Yangına sıkılan söndürücü gibi sogutsun içimizi
Ben kendime bira ısmarladım sen ne ısmarlamak istersin :)
Söyle bakalım
Limonata
Naneli olsun 😃 içinde çıbııık
Şemşiye de koyarım asjdjs😂
Koy koy başımıza güneş geçmesin limonata olsakta hshshs
https://resimyukle.io/r/rISiEHpHJC
Aha ben :D sarı sarı fresh shsjs
https://youtu.be/nRn2qcVBIig
😂 Bunu yapmasam olmazdı evren beni affetsin
Hahah özelden biri şarkının sözlerini yazıyordu 😅
Biri bana mı seslendi.. Kulak çınlaması şeyoldu da.. 😂
@tiryakinimtiryakin salça olmasana kardeşim goruşlere asjdjsjs
Ben belanın ta kendisiyim.. 😂
Sarı sarıı.. Benim yarimden bahsediliyor ayrıca.. Direkt bildirim gelir bana öyle olunca.. 😄
@tiryakinimtiryakin allaam öleceeeemmm😂
Bu sıcakta da ölünmez ki.. 😂
sjsjsh deli bu Adam ya :D
Söyleyebilirsin tabii
Buzlu ahududu şerbeti
Uu
Klimayı açıp bir tane skol ya da bremen😁
Naneli ayran asjsjs
Yok be bu sıcakta, üstelik pazar günü bira bir başka
İnşallah serinletir.
Cool lime
Maden suyu açayım ben.
Aç bakalım
Limon sıkmalılı
Köpürmesin
Ben köpürmüşüm, maden suyu köpürse nolcak
Aman sakin
Aşırı sakinim😅
Söyle bakalım doğa ana.
Nem çok nem 🥺
Margarita
Alkollu ama olsundu. Serinletir , eyvallah doğa ana
Alköl yoksa şalgam suyu verelim😂
Oda olur bak severım şalgam. Alkol kullanmıyorum doğa ana
Tatlı olmasın 🥺 hiç gitmiyor bu sıcakta
Karpuz Frozen😋
Oyh bir ilk olur benim için 😃
İçecek bir şey kaldı mı acaba?
Ne ısmarlardın?
Ne serinletir bakalım.
Burası yayla gibi serin nemsiz ohh
Haydi söyle.. 😄
Vişneli Frappe
Fena değil.. 😄
Olur söyle bakalım
Buyrun
Coco Brew
Kamışı unutmayalım 😀
Olar
Tabi ki söyle. 😄
Limonlu ice tea
Söyle bakalım 😊
Bademli süt kokteyli
haydi söyle
Karamelli Frappuccino
Haydi söylee! 😂
Karpuzlu soda
söyle 😄
Tarçınlı Portakallı Soğuk Kahve
Söyle bakalım
Kavunlu smoothie
Lütfen
Ice Americano
İçmeden uyuyamam
Rahmetlik babaanem çok iyi yapardı asjdjs
Söyle hadi
Kavunlu Frozen
Kavunlu severim teşekkürler 😌
Gelsin
Mojito
Türkçesi nane limon işte
Tamam
Eyv.
Söyle🥳
Söyle
Ice Mocha.
İçmedim güzel değilse bostana köstebek salarim😃
Soguk kahve
Soğuk kalpler gibi mi
Muhtemel
Hadi soyleyin
Söyleeğ
Olur
Süle
Söyleyin.
Söyle
Söyle bakalım patron
Dondurmalı Espresso
Söyle bakalım 😀