Üretim tarihi üzerinden 3-4 ay geçmiş açılmamış Volim zehirler mi?

Merhaba. Bugun bir Volim aldım. Normalde hiç içki içmem, doğum günüm olduğu için denemek istedim. Haliyle alkol hakkında pek bir şey bilmiyorum. Bir yudum aldıktan sonra şişeye bakınca son kullanma tarihinin olmadığını gördüm. Üretim tarihi de 11 Mayıs 2022, bunu gördükten sonra içmeyi bıraktım. Ağır bir anksiyetem olduğu için böyle konulara çok takıyorum. Bir zararı dokunur mu acaba, lütfen yardımcı olur musunuz?

Üretim tarihi üzerinden 3-4 ay geçmiş açılmamış Volim zehirler mi?
Cevapla