
Salata limonla yapılınca mı yoksa sirkeyle yapılınca mı daha güzel?
Limon
Sirke
Nar Ekşisi
Bizde Ayrım Olmaz Little Little Into The Middle
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Salata limonla yapılınca mı yoksa sirkeyle yapılınca mı daha güzel?
Salatanın gerçekten her türlüsünü seviyorum. Limonlu da, sirkeli de, nar ekşisiyle de. Hatta hardal sosuyla yapılan farklı tatları da seviyorum.
Cevap
12Cevap
Limon ile olmalı fakat nar ekşiside seviyorum.
Zeytin yağlı
Hepsi girince daha güssel oluyor, limonun posasını tuzlayıp yiyen insanım ben ondan vazgeçemem, diğerleride bir o kadar uyum içinde bütün olarak.🤤
Hepsi de olur..
Damak tadı önemli burada..
Sirkeli olanı biz daha çok tüketiyoruz.
Sirke hiç sevmiyorum yağ ve tuz yeterli oluyor bazende limonlu
Sirke çok kötü oluyor, sevmiyorum. Limon ve nar ekşisi off
Nar ekşisi sirke, limon, zeytinyağı hepsi yakışır
Sirke girdiği yeri çirkinleştiriyor
Limonla yapılınca güzel oluyor
Limonsuz salatayı yiyemem.
Kesinlikle limon ve nar ekşisi olmalı
Evde hangisi varsa
Limonnn ama daha çok nar ekşili severim
Limon
Limon
Limon ile
Limon
Limon
Nar ekşili salata mük.
Limon
Limon ve nar ekşili
Limonla sirke karışımı 🤤
Limooonnn
Limonlu
Hepsini karıştırıp yerim
ikisi de olmaz
Limonla
Mix knka
Sirkeyle yapılınca
Sirke
Limon
Hepsi olur karışık
Limon
Sirke
Limonlu salata
Sirke
Sirke
Nar Ekşisi
Nar ekşisi
Sirkeyle yapılan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?