- Bulamadim sarma saran bir erkek.. 😭😭🙃


Sarma pahalı olduğu için denemedim. Ama denemeyi isterdim. Bende durum şu ki; kendi ekmeğimi, yogurdumu, peynirimi, yemeğimi her zaman kendim yaparım. Sevgilim olsa kendi başına bir şeyler yapmasını zaten istemezdim. Her şeyi birlikte yapmak beni daha mutlu ederdi.
Geçen gün şöyle bir kombin yaptım. Başemel soslu hünkâr beğendi, yanında lahmacun, yanında çorba, yanında biber dolması, ayrıca kendi ev yoğurdum ve son olarak yanında rulo pasta.





Bunlar da her hafta yaptığım ekmeklerim.


Ancak eklemek isterim ki şu hayatta bir kere bile aldatmayan, nedensizce yok olmayan, iletişimine ilişkisine değer veren, sevgisini dostluğunu hep gösteren, paylaşan ortak olan, karşılıklı bağlar geliştirebileceğin bir kişiye dahi rastlamadım. 🤷♂️ Genelde sevgililer; kadın olsun erkek olsun, karşı tarafın imkan ve güzelliklerini kurutmak, ilgi beceri ve yeteneğini soldurmak, içini umudunu tüketmek, hayallerine saldırmak, varlığını aşağı çekmek için geliyor gidiyor gibi geliyor bana. Bilmiyorum ben mi çok yanlış insanlar tanıdım. 🤷♂️ O yüzden hep derim ki, aman eksik olsun.
Sarmanın yemesi güzel de sarması çok eziyet.
Bir ara o kadar emek verdim yaptım 10 dakika da yedim bitti ve bu beni biraz üzdü.
Etli yemekler, kuru fasulye, pilav, puding gibi sütlü tatlılar yaparsa hoşuma gider.
Mutfakta takılmayı seviyorum. Güzel yemekler yaparım sarma da dahil :)
En son yulaflı bi kurabiye bulmuştum tarif onu yaptım efsane oldu. Ara öğünlerde gömüyorum 😅
Yulaf gorunce midem kalkıyor artik. Diyet beni maffetti
:D sade yemesi zor oluyor cidden en güzeli böyle alternatifler
Denemek lazim 😊
Tarif verebilirim :)
Valla olur. Bunu kahvalti niyetine yiyebilir miyim sadece ara ogun mu?
Nasıl istersen o şekil :)
Ben kahvaltıyı sağlam yaptığım için ofise getiriyorum ara öğün olarak yiyorum
Anliyorum baska tarfilerde var mi
https://www.instagram.com/p/CejH-fcvW_o/
Tarif bu. Yulafın ince öğütülmüş olması lazım.(lifalif işe yarar) Benimkiler az öğütülmüş olduğundan büyük büyük duruyor
Başka tarifler bakıyorum yulaf iyi gidiyor çünkü
Cok teşekkürler insallah lezzetli olur da bana da bi heves gelir
Yulaftan nefret eden kardeşim hastası oldu :D
Muhtemelen beğenirsin
Teşekkürler tekrardan o zaman 💐
Yemek yapmasına gerek yok mutfağın içine s*çar yemeğe götürse daha makbule geçer 😅
Cevap
60Cevap
Sarma güzel giderdi gadası
Pizza ve hamburger
et olduğu sürece ne isterse şinitzel veya balık biftek derdim pirzola kuzu falan filan ama çok pahalı yaa ha eğer sırf bana hazırlamak için o kadar para harcayabiliyosa bu kız ya çok saf ya da beni fazla seviyo der ya korkarım ya da mutlu olurum (saftrik olmasından korkarım yarın öbür gün iflas etmeyelim diye)
Hangi yemeği yapması önemli değil, önemli olan beni düşünüp bana bir şeyler yapması.
Sevgiyle yapılan yemek verilen bir bardak su bile tatlıdır. Karnımız iyi kötü doyar ruhumuz, kalbimiz doysun 😊
youtube.com/shorts/avGLyjSjTro?feature=share bak bu adam süper dolma sarıyor 😂😂
Beni engelleyiniz ve sorularima gelmeyiniz kadinlarin yemek yapip is yapmasi erkeklerin de kol kanat geren koruyucu ego haline burunmesini erkeklik sanan biriyle fikirlerimin uyusacagini sanmiyoeum
Hayir asil verilen rollere karsiyiz artik. Sizi bilinclenmeye davet ediyorum
Eline emeğine sağlık. Arada bir sararım evde. Kızım çok sever. Biraz zahmetli. Yemesi güzel ama.
Tesekkur ederimm. kiziniz cok sansli 😊
Masallah size imrendim 😊
Kadınlar kendilerine yemek yapan erkekleri değil kendilerini yemeğe götüren erkekleri severler bana şov yapmayın
Emek veriyor neden yemege goturen daha iyi olsun
Erkeğimin hiç işi gucu yok mu yemek yapcak vakti buluyor
Atom parcalamiyordur heralde. Kadin vakit buluyorsa erkekde vakit bulur
@Aydin32ss kadinlara narin denilmesi... Allahim sabir ver rabbim. Feminizim degil bu sevgilimde bana biseyler yapsin ne var bunda allah allah
Neden kadınlar nezaket be zerafet sembolüdür benim için... ve çokta yakışıyor 😊
Sevgiliniz tabiki sizin için birşeyler yapsın yapmasın demiyorum centilmen bir erkek sizin onu düşündüğünüz kadar sizi düşünür ve elinden geleni yapar emin olun ben çok iyi kremalı mantarlı tavuk yaparım mesela ama erkeğimin işi yok mu diyene yaparım 😂 yapsın ne olacak diyene yapmam avucunu yalasın 😂
@Aydin32ss oylelwrini sindirmek kolaydir cunku. Benim gibi dusunen kadinlar size agir gelir zahmet cikar basiniza sevginizi gostermeniz gerekir mazallah. Cunku benimgibilere kadin kadinligini bilsin adam adamligini diyemezsiniz. Oyle adama adamligin tanimini bastan yazarim.
Sindirmek istediğimi kim söyledi ben böyle düşünen bayana zarif bayana kanat takarım kanatlarını benim için kullanacağından emin olduğum için farkındaysan bende elimden geleni yaparım onun için demişim. Adamlığını kitabını yazmak bir bayana düştüyse vay bizim halimize kadın kadınlığını bilmezse, genel kitaba göre adam bulursan yazarsın 😂
@Aydin32ss kadin kadinligini bileceo sozu susturmak sindirmek evden cikarmamak icin kullanilir. Boyle kisilere selam dahi vermem. Evet adamligin erkeklikle alakasi yok cogu erkekten daha iyi yazarim kitabini merak etmeyin. Zaten sizin vay halinize bu yazik kafanızla
@Aydin32ss sizden mi ogrenecegim bunu haddinizi bilin. Eril erkek kafasi bir turlu kurtulamadiniz bu fikirlerden
@Aydin32ss gelmiyor eski kafali insanlardan uzak durmak lazim iyi gunler.
O ne yapsa hoşuma gider ki benim, ne yapsa yerim.
Ama o da patlıcan sever. O yüzden şöyle güzel bir karnıyarık yapsaydı fena olmazdı yaniii 🙃
Yani bikaç foto atıcam şimdi çok ayıp olacak teklif gibi 😂
Sen hele at 😂
https://imgyukle.com/i/V8zZEY
Bi maşallah rica ederim yanlız
Ne zaman istemeye geleyim seni
Konum at ordayım
Gercek askkk lov storiii
Sen beni bul ben snein için yemek kursuna gideyim 😀
Demeee
😀 Tamam demiyorum
Cok cabuk vazgectin 🥺
Sende hiç üstüme gelmedin 🙄
Gelemedim yollar kapali 🥺
Sende erkek dediğin kadına hükmeder sahip çıkar diyenlerdensin
Aslaaaa 😂
İyi o zaman greyder çıktı yola yollarını açmaya 😀
Ne yaptığı ya da tadının nasıl olduğu önemli değil düşünmüş olması hoşuma gider
Sandviç yapsa bile hoşuma gider önemli olan benim için yapması
1 zeytin bile verse lezzetli olur. O yapmasın yorulur, ben yaparım.
O ne yapsa hoşuma gider benim. Yumurta bile kırsa onunla güzel olur her şey.
Biber dolması ve kadınbudu köfte.. 😅😂
Yemek yapmasına gerek yok beraber verelim bi hamburger siparişi romantik romantik yiyelim 😋🥰
Sarmaya hayır demem ama sarmanın da hakkını verecek kriterim yüksek bu konuda 😃
Bilmem ki ne yapabiliyorsa yapsın her türlü yerim😄
Öğretmen ya da Psikolog ama sevdigi işi yapsın çokda problem değil
Et içerikli bir yemek beni cezbeder. Mesela acılı adana yapsa fena
Ya babam bi kere denemişti de annem sararken onunkileri yemedik kendi bile yemedi
Sgkaahakahaah
Yemek yapmayacağına göre dışarı da beni bir yere götürse daha iyi olur
Yani desğinle bi ilgisi yok ama çok güzel sararım👍
çorba yapacak ezogelin domates çorbası elinden gelecek.. gidip içmek farz be :d
Cok yiyici degilim ben bana kahve yapsın aşık olurum ona 😀
güzel yemek yaparım ama olgun seven güzel bir partner bulamadım
Limon da kestin mi üzerine?
Güveç ya da balık tepsi tarzı yemekleri severim.
Menemen yapsın. Normalde sevmem belki onun elinden yersem sevebilirim mesela
Fark etmez düşünüp yapması bile hoşuna gider her türlü
Bundan sonra sevgili seçerken yemek lezzetine göre seçicem
Pasta yapan erkek istiyorum kurabiye yapan da olur.
Köfte patates yaparsa bayılırım
Makarna bile hoşuma gider o yaparsa
Ben yaparım sevdiğime yemek, ne severse artık. Sarma yapmışlığım var 😋
Valla bana hiç yapmadilar hep ben yaptim. 😭😭 😂😂
Yaprak sarma yapmıştı daha önceden çok güzeldi 🐨❤
Mangal yapsa hoşuma giderdi sanırım.😂
yaprak sarsa kölesi olurum siz ne diyosunuz 😀
Ben yapabiliyorum bir goruselim derim
sevgili dedik ama sen olmaz 😀😂😂
Beni kirdin
ama ama 🥺
Simdi ahimla ne yapacaksin soyle
bilmiyorum 🤷🏻♀️ ki napsam 🥺
Bi sarma yap aplaa be
yapabilsem 🥺
Aga be 🥺
Sana sana yanarım sarma sarma sararım 😂😂
İste gercekten bir sarkidan anlayan bey
Sarma saran bir kız da ben alayım kaldıysa eğer
Ben kaldim kardes ben kaldim..
Eyvallah
Eyvallah tufan
Sevgilim olsa da yemek yapması kalsa
Sen sar erkek adam yaprak sarmaz (!)
Yeter ki emek versin, ne olsa hoşuma gider
zor ama perde pilavı bence
Sarma saran erkek var mı yaa
Lahmacun yapacak erkek candır.
Yemek seçmem yeterki eli marifetli lezzetli olsun
Elinden ne geliyorsa.
Mangal yapsın yeterli 😂
Benim yapmadığım her yemek hoşuma gider.
Kara lahana sarması...
Güzel makarna yaparım 😂😂😂
Beraber saracaksın ve beraber de yiyeceksin ❤️
Satma saran erkeği bulmak zor kirve shgddghhhfcccc
etsiz ve yumurtasız herhangi bir şey olur
Köfteye hayır demem
Bende istereeeeem 😋
Valla ne yemek yaparsa yapsın tav olurum😂
Fellah koftet😀 yaprak sarma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?