neler yapmayı seversiniz mesela? Peki yapıp yemeyi-yedirmeyi en sevdiğiniz ne onu da ekleyebilirsiniz💖🍓🍒🍌🍍🌮🍕🥙🌭🥙🥪🥙🍟🍙🍿🍱🧂🧂🧁🍩🍨🥠🍥🍦🍺🍵🍽🥂🥛☕🥧🎂🍼🍫🍴🍱🥮🍜🍛🥗🥙🌯🌮

neler yapmayı seversiniz mesela? Peki yapıp yemeyi-yedirmeyi en sevdiğiniz ne onu da ekleyebilirsiniz💖🍓🍒🍌🍍🌮🍕🥙🌭🥙🥪🥙🍟🍙🍿🍱🧂🧂🧁🍩🍨🥠🍥🍦🍺🍵🍽🥂🥛☕🥧🎂🍼🍫🍴🍱🥮🍜🍛🥗🥙🌯🌮

Yemek yapmaktan büyük keyif alıyorum. Hafif bir arp dinletisi eşliğinde 1 kadeh şarap sonrasında muhteşem yemekler ☺️
Genellikle Asya mutfağı ve Ege mutfağı tercih ediyorum.
Fresh tatları soğuk mezelerde yakalıyorum ve kesinlikle mezesiz bir sofra düşünemiyorum. Kendimde keyifle yerim ama tercihen kalabalık masaları daha çok severim.
O sizin naif ruhunuzun bende bulduğunuz yansıması, çok teşekkür ediyorum.🌿☺️
😄😄
Eğlenceli bir kişiliğiniz var ne güzel ve zeki bir insansınız.
Aptallar mizah yapamaz.🤭
Sizinle iletişim kurduğum için çok memnun oldum. Geceme neşe kattınız.☺️🙏🌿
🙏🙏🥰
Ben yapmayı sevmem ama iyi yemek yaparım yine de sjsjs yemeyi de yedirmeyi de severim tabi gelen kişi misafir gibi kurulmayacak mutfağa yardım edecek sjsjs
Cevap
12Cevap
Yemek yapmakta kötüyüm :D
Biliyorum. Aşırı besleyici şeyler yaparım. @Taciiiii bilir mesela nuggetlı ballı sosisli baharatlı omlet tarifimi
Et balik makarna patates pilav ic pilavi en cok yedirmeyi severim misafir gelsin yemek hazirliyim insanlari mutlu edeyim
Çok severim mutfakta vakit geçirmeyi. Genelde yemekleri de ben yapsrım
E tabi ki müziksiz yemek mi yapılır
Aah biz de öyle bi ruh var ki arkada metal, rock olmadan naif ruhumu zirvede hissedemiyorum.
#backinblack
Metal mi :/ hiç sevmem
Ah be
Severim gazapı çoğu şarkısını liseden beri dinlerim
Yemek yapayim birileri yesin en buyuk keyiflerimdendir 😊 bide begenirlerse oh ne güzel 😊
Kesinlikle 😍
Ayy bide begenmesinler suratlari dussun acayip canım sıkılır benim gece uyuyamam bile ahahaj
Öyle yemek yapmayı bilmem, yaparsam da özen gösteririm. Ben yemeyi çok severim. 😃😋
Menemen yapmayı severim
Soğansız ya bunkarı koy sucukluuuu kaşarlııı mantarlıııı
Garsonluk yaparken hep yiyebiliyordum abla çok güzel yapıyordu
yemek yapmaktan nefret ederim
İkiside harkia yaparım 👌🏻😎
Denemiyorym yapmayı bir yerden başlamak gerek
Biliyorumm ama yemeyi daha çok severim
Yapmayida yemeyide severim
Yapıp yememyi tercih ediyorum :D
Makarna sadece
Biliyom tabii
Mesrla kremalı tavuk sote yapcam bugün
Sen napcaan😄 ahahhaa dj dikkat kadar olamasam da...
Bulursan bana da at ndjdd akşam yer sahile inerimm xmdks
Taze Ekmek arası süzme peynir + domates ikilisi nasıl?😁😏 tadı da iyi. dur dur beslenme kabı al tavuk pilav köy ama 3 günlük yap sahilde otur ye #fitnesscıyızzz
Araya da köfte koyarsak harika bir menü çıkıyo ortaya
Tavuk çok pahalandı yav :d sade yiycez mecbur
Ya da sen yap getir beleşe gelsin kdkdd
E tabii 6. Hislerim güçlüdürr kdkdldlddodo lokantan nerde
Mideme gidem yolda 😎 kokoreç ( bu ne iğrenç mizah ya hsshsh) lokantam hımmm nerde biliyo musun dubai de ve ismi lokko lokomotif otelin aşağısında şwetzel restorant vip odalarda özel servis var + organik yağlarla sırt masajı yapılan odalar var çünkü benim özel spa+hotelimde bu servis çok beğenildi ben de yemek yiyen ve günün yorgunluğunu taşıyan insanlara özel vip odalar açtım. 😄☺️
Yaaaaaa şimdi ben orada beleş mi kalacağııımmmm kddkdkd ama beni istanbuldan aldırman lazım😅
Oooo marka/model ne :D neyse hazırliiim bari söledğin iyi oldu dfdsfds çantaya atarım geririm soteleri 😄 neden bordo ve odada beni bekleyen başka bir şey var mıı
Araba scooby doo otobüsü weeheeee yolda eğlenceli bi grup size eşlik edecek çıgınlse gibi eğleneceksiniz o gün sonu yorgunluğunuzda restoranta varmış olacaksınız arkadaşlar eşyalarınızı otele götürecek restorantta önünüze menüyü bizzat ben getirip ne istersiniz soracağım ve isteklerinize göre yemekler servis edilecek yanında içeceğiniz tatlınız her şeyiniz olacak. tercihlerinize göre tabii. sonrasında yemek bitiminde artık iyice esneme anlarınız geldiğinde sizi önden buyur edeceğim bordo halılara... hay hayyy özel vip odalarımızda sizin yorgunluğunuza iyi gelecek olan şeyi algılayan özel mekanizmamız sizi yönlendirecek ve işte sürprizli özel vip odalardan birindesiniz. 👏🏻😄
yehuuu scooby'de olacak mı arabada sdfsd yol hiç bitmese keşke diyeceğim şimdiden belli 😄 yalnız bu nasıl bi otel böylee sürprizler le doluuu dsdfnsdnf ben buraya yerleşirim
yok yok bozulmaz vsdjvbsdkbhjgfsdf
bak sen şu oburlara 😠😠😠😠 gitti gitti ama yorucu yaavvv o turda yorulurum benn 😂😂😂
hazır el atmışken şunlara da bi el at da yemesinler dfdsf beni yiycekler bu gidişle
Yemedikleri şey yok bunlar doyumsuz açlar scooby aç köpek çıktı (!) Hayvan ya hayvan ışte 😂🙄🙄👏🏻😁 bordo halının ucu neden dişlenmiş diyorum ben de güvenlik kameralarına bi baktım bu mayhoşlar geveliyor bordo hali alt tarafı özel yapım irlanda frambuazlı yumuşak leziz bi pastadan yapıldı o kadar 😠
öyle bir anlattın ki benim de yiyesim geldi :p fsdsdgf bide scoby'ye kızıyon 😠😠
bana da çikolatalı paste kesek :d biterse şey deriz hırsızlar geldi çaldı 😠😠😠
Hshshshsddddddd zekânı shaggylerle yeriz bak hsh çikolatalı pasta iste mutfağa gidip yapıcaz onu birilerinden gizlemeye gerek yok bunu bordo hali bi tane ama sana çikolatalı pasta ne kadar istersen o kadar 😏 el emeği göz nuru buzdolabımız 543 cm 257 cm inde çikolata çeşitleri kaplıyor çeşit çeşit arabic, avustralian, portekiz, turkish, germany, france+101 çeşit.
bence biz bu sahaggyleri satalım dfsdfsdf yaa ne kadar da düşüncelisin hadi çikolatalı pasta yap da yiyelim gece gece canım çektiii :p 543 x 257 buzdolabinda bekletip tüketelimmm
çikolata demişken benim çikolatam vardı yemeyi unuttumm sdfds
Pasta bu saat kaç olursa olsun yenir 😋😋yakın zamanda senin mi doğum günün var 🙄 shaggyleri satışa çıkarmak tabiiii 😎8) özel konuklarını oteldeki uşaklar getirir bence 🙄 sadece çilek olsunn
Her saatte yenir ama yanında yoksa nasıl yiyeceksin 😣 şimdi her yer de kapalı pasta nerden alacağız?
Mutfakta yaparak powerfull beyin dahiyane fikiiir. o zaman otel mutfağımızda bol çikolata soslu yumuşacık ve çatalla aldığında çilekleri ortaya çıkan enfes kremalı ve özel belçika çikolatalı pastayı yapmalıyız... sonra da yolu belli 🙂 shaggylere kıyamam kaç yıllık çalışanlarım ama sana kıyak pastadan bir tek bizim haberimiz var...
:( anca hayalini kurcam işte kdkdk
Getirden söyleriz ya ya da sahile doğru inerken bi tane fırın var ora hep açık ordsn alırız dkdk
O dediğin pastayı nasıl yapıcaz hanfendi :) geçtiğin bu kıyağı da hiö unutmicamm
Rüyamızda görür müyüz dersin 😢 ama biliyorsun biz bu pastayı da haketti aslında yangın söndürdük, djlik yaptık, kadıköye uğradık, marşımızı söyledik, sınav sonucumuza ağlamadık dalga geçtik, akşam yemeği yaptık birde yemek tavsiyesi aldık verdik...
Biz çok yorulduk be o pastayı hakettik biz..
Yapacağız yiyeceğiz onu 🤩 hazırlayıp kargoyla gönderelim 🤭 mini buzdolabı içinde hava şartları da bozamaz
Görsek bile ben hatırlamam:(
Oh oh neler yapmışız öyle😂😂 farlında diilim be bu arada o sonuç bana ait diil dkdndldndkdkdkd
🙄sen bana gönder hatta buzdolabını da gönderr
Nerden göndercen ona göre yola çıkarım
Aytım tut dkxkdkx paket nereden geliyo
Hala düşmediii
Yanlış yere atmışsın😡
Dbsndjdmdkdkd bak sen şu getire
Bana da buzbarnak falan getirsin bide meöleketinin neyi meşhursa ondan
Hee anladımm fkdkdkd
Evet biliyorum
Yemeyi.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?