Midye tatlısı ve reyhan şerbeti yaptım. Mutfakla aranız iyi mi, sever misiniz?

Ben gördüğüm, beğendiğim her şeyi hemen dener ve yaparım. Elim lezzetlidir. Keşke bunu meslek olarak edinseymisim gerçekten pişmanım. El lezzeti ve el ayarım nokta atışı resmen.

El açması midye tatlısı yaptım. Bir de ferah bir reyhan şerbeti yaptım. Az şekerli hafif ekşili. ☺️

Resim formatı cart cırt dedi ama koyabildim foto 😅

Midye tatlısı ve reyhan şerbeti yaptım. Mutfakla aranız iyi mi, sever misiniz?
Midye tatlısı ve reyhan şerbeti yaptım. Mutfakla aranız iyi mi, sever misiniz?
Midye tatlısı ve reyhan şerbeti yaptım. Mutfakla aranız iyi mi, sever misiniz?
Cevapla