Ben gördüğüm, beğendiğim her şeyi hemen dener ve yaparım. Elim lezzetlidir. Keşke bunu meslek olarak edinseymisim gerçekten pişmanım. El lezzeti ve el ayarım nokta atışı resmen.
El açması midye tatlısı yaptım. Bir de ferah bir reyhan şerbeti yaptım. Az şekerli hafif ekşili. ☺️
Resim formatı cart cırt dedi ama koyabildim foto 😅


Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Tatlı sevmiyorum pek
Reyhan şerbetini çok severim ve yaparim da, rengi muhtesem olmus, ellerinize saglik. Şerbetinizde reyhan disinda renklendirici kullandiniz mi?
Mutfakla da aram cok iyidir.
Çok teşekkür ederim. 14 su bardağı su. 2 demet reyhan yarım yemek kaşığı limon tuzu. 1 su bardağı şeker. Bu kadar ☺️ Limon tuzu canlı yapıyor rengini.
Teşekkür ederim, ben de bu şekilde yapıyorum ancak siz reyhan miktarını fazla tutuyor olabilirsiniz.
Olabilir senetlerin büyüklüğü küçüklüğü de fark eder
Demetlerin
Yapan olsun da ben itinayla not verir yerim, aynı zamanda gurmeyim, eline sağlık😍 olsa da yesek😅 hazır akşama da tatlı lazımken
Severim mutfağı bu yüzden kilo veremiyorum:)
eline saglık çok güzel gözüüyo biraz alabilirmiyim :D :)
Yapmayı sevmem yemeyi severim. Şöyle mutfaktan anlayan bir erkek lazım bana.
Rahatıma düşkünüm diyorsun😅
Kesinlikle
Of ya sen benim ikizim olmalısın aynı ben🤣
Mutfakta olmayı seviyorum. Rahatlatıyor terapi gibi 😊
Evet elim çok lezzetli yabancı yemekleri de denemeyi kendi yorumlarimi katmayı , profesyonel şeyleri yapmayı daha çok seviyorum ama
Canım çekti diyetteydim açım zaten
Bende de sabah başlıyorum diyetee
Yiyici olarak çok iyi
Erkeklerin CV kaşe mühür dfghnjj
Cidden benim CV hatta kimlik kartı
Valla su böreği bile yaptım gerisini sen düşün 😉
Sen yaparsın valla yumurta kıramayan erkeklerin yüz akısın 😌🥰
Ne yapayım be canım yıllarca tek yaşadım birde merakta var onu dene bunu dene aşçı olacam bu gidişle 😀
Gel senle seneye master chefe gidelim 😂
O klasman beni aşar be canım ama sen yaparsın 😉
Sanki çıkanlar çok profesyonel kadın pankek hamurunun kıvamını bilmiyordu😂
Öylede benden olmaz biz anca Türk yemeklerine hakimiz oradan 71 milletten yemek yaptırıyorlar rezil oluruz 😀
Evet ama öğrenirim ben ya sıkıntı yok 😅
Sen öğren yap ben yerim 😀
Yemeyi severim evet 😀
Yemeyi de severim 😅 Asıl emek mutfakta 😂
😀 Emeğe saygımız var özenle tüketirim besin zincirinde yerim zirvededir
Helal olsun gerçekten yiyen de önemli o kadar uğraşıyorsun yapıyorsun sonra yerim az yerim diyenlere ayar oluyorum 😂
Yok ben yerim az demem ustanın emeğine haksızlık yerim doldur derim
Sen adamsın helal sana 😂
Ellerinize sağlık efsane görünüyor💕
Çok güzel gözüküyor eline sağlık
Hiç sevmem mutfagi