Yeme & İçme Gece gece pasta yedim, dondurma yedim, tost yedim, ne derdiniz bana? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor Şimdi de sigara içiyorum. Ne demek isterdiniz bana? Güncellemeler+1 yıl Simdi de su içip disimi fırcalicam :d Güncellemeler+1 yıl Şimdi de uyicam öglen 2 gibi kalkarım oh rahatıma diyecek yok. İyi eğlenceler canıms Gece gece pasta yedim, dondurma yedim, tost yedim, ne derdiniz bana? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
Aytaçblue Takip Et Xper 7 Yaş: 36 , eic 94% +1 yıl Tosttan sonra seni durduran şey nedir devam etseydin :) 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Kilo alırım daha fazla yersem Yorumla Aytaçblue +1 yıl Alsa eşim alırdı o kadar yemeye Yorumla
ŞekerKral Takip Et Xper 7 Yaş: 29 , eic 98% +1 yıl Afiyet olsun. Bende çay koydum yakıyorum bir sigara 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Sana da. Ben üsendim çay koymaya Yorumla ŞekerKral +1 yıl Kalk hadi kalk üşenme bi çay keyfi yapalım karşılıklı Yorumla
MichealCorleone5467 Takip Et Xper 6 Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl tost yedim dedikten sonra niye soru işareti koydun? 0 0 Yorumla
avangeceers Takip Et Xper 4 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl miden halay çekşyor KAKSKSKKS 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Evet gayet mutlu Yorumla avangeceers +1 yıl geceleri karışık yemek yemek nedense çoksel oluyo Yorumla Soran +1 yıl Evet harika Yorumla
MatkapliDervis Takip Et Xper 1 Yaş: 39 +1 yıl Üzerine baya bir de şu ictinse, reflü sebebi 0 6 Yorumla Soran +1 yıl İçtim neden ya? Su içince ne oluyor ki Yorumla MatkapliDervis +1 yıl Büyük mide rahatsızlığına sebeb olur sürekli alışkanlık edinirsen Yorumla Soran +1 yıl Nasıl yani su içmem mi Yorumla MatkapliDervis +1 yıl Onu bunu bisverde güzel misin çirkin mi davul gibi misin manken mi Yorumla Soran +1 yıl Hayır kilom gayet iyi o yüzden rahatça yiyom ayrıca midem de tas gibi hic bisey yok Yorumla MatkapliDervis +1 yıl Tanışalım taş bebek Yorumla
Utukk_aann Takip Et Yoda Yaş: 44 , eic 88% +1 yıl Afiyet şifa olsun 🙂 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Teşekkürler Yorumla Utukk_aann +1 yıl Rica ederim 🙂 Yorumla
Kibar4154 Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 95% +1 yıl Yükseldşn mi 0 12 Yorumla Soran +1 yıl Neye Yorumla Kibar4154 +1 yıl Libido Yorumla Soran +1 yıl Kontrol etmedim hiç Yorumla Kibar4154 +1 yıl Bende yükseşdş Yorumla Kibar4154 +1 yıl Kontrol mu 😂😂nasıl kontrol ediyorsun ya Yorumla Soran +1 yıl Anlatamam Yorumla Soran +1 yıl Neyi cidden diyorsun Yorumla Kibar4154 +1 yıl O kontrol ediliyor mu Yorumla Soran +1 yıl Evet ediliyor Yorumla Kibar4154 +1 yıl Nasıl Yorumla Soran +1 yıl Anlatamam dedim ya Yorumla Kibar4154 +1 yıl Burdan değil Yorumla
damarli22222 Takip Et Xper 5 Yaş: 37 , eic 55% +1 yıl Dondurma doyurdu mu 0 13 Yorumla Soran +1 yıl Evet doyurdu Yorumla damarli22222 +1 yıl Hani doyurmadıysa devamı var diyecektim Yorumla Soran +1 yıl Kilo alırım daha yersem gece gece Yorumla damarli22222 +1 yıl Bence canın yemek istiyor Yorumla Soran +1 yıl Neden Yorumla damarli22222 +1 yıl Neyse benim libidom yüksek galiba sorry:) Yorumla Soran +1 yıl Evet nickinizden belli 😄 Yorumla damarli22222 +1 yıl Ahaha senin de düşük sanırım libidon Yorumla Soran +1 yıl Kontrol etmedim bilmiyom Yorumla Soran +1 yıl Neden gelmiyorsunuz Yorumla damarli22222 +1 yıl Gizlisin yazamıyorum çünkü Yorumla Soran +1 yıl Bana mı ben baskasina diyorsun sandım sjdktk Yorumla damarli22222 +1 yıl Sana diyorum Yorumla
JackRocker Takip Et Master Yaş: 35 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 401 cevap paylaştı. Çatlayacan 0 0 Yorumla
yalnız_adam-25 Takip Et Yoda Yaş: 32 +1 yıl Duşa gir derim 0 5 Yorumla Soran +1 yıl Sebep Yorumla yalnız_adam-25 +1 yıl Rahatlaman için Yorumla Soran +1 yıl Rahatım zaten Yorumla yalnız_adam-25 +1 yıl Sıcaklık yok mu bu kadar yedin Yorumla yalnız_adam-25 +1 yıl Süt iç Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Tosttan sonra seni durduran şey nedir devam etseydin :)
Kilo alırım daha fazla yersem
Alsa eşim alırdı o kadar yemeye
Afiyet olsun. Bende çay koydum yakıyorum bir sigara
Sana da. Ben üsendim çay koymaya
Kalk hadi kalk üşenme bi çay keyfi yapalım karşılıklı
tost yedim dedikten sonra niye soru işareti koydun?
miden halay çekşyor KAKSKSKKS
Evet gayet mutlu
geceleri karışık yemek yemek nedense çoksel oluyo
Evet harika
Bende yapıyorum en güzelii 😂
Afiyet olsun ve zıkkım iç.
Üstüne bir de su iç..
İçtim az önce
Bı ben kaldım yemedigin
Üzerine baya bir de şu ictinse, reflü sebebi
İçtim neden ya? Su içince ne oluyor ki
Büyük mide rahatsızlığına sebeb olur sürekli alışkanlık edinirsen
Nasıl yani su içmem mi
Onu bunu bisverde güzel misin çirkin mi davul gibi misin manken mi
Hayır kilom gayet iyi o yüzden rahatça yiyom ayrıca midem de tas gibi hic bisey yok
Tanışalım taş bebek
Afiyet şifa olsun 🙂
Teşekkürler
Rica ederim 🙂
Yükseldşn mi
Neye
Libido
Kontrol etmedim hiç
Bende yükseşdş
Kontrol mu 😂😂nasıl kontrol ediyorsun ya
Anlatamam
Neyi cidden diyorsun
O kontrol ediliyor mu
Evet ediliyor
Nasıl
Anlatamam dedim ya
Burdan değil
Dondurma doyurdu mu
Evet doyurdu
Hani doyurmadıysa devamı var diyecektim
Kilo alırım daha yersem gece gece
Bence canın yemek istiyor
Neden
Neyse benim libidom yüksek galiba sorry:)
Evet nickinizden belli 😄
Ahaha senin de düşük sanırım libidon
Kontrol etmedim bilmiyom
Neden gelmiyorsunuz
Gizlisin yazamıyorum çünkü
Bana mı ben baskasina diyorsun sandım sjdktk
Sana diyorum
Afiyet olsun
Çatlayacan
yarasinnn
Kralsın
Kağıthane Çöplüğü
Duşa gir derim
Sebep
Rahatlaman için
Rahatım zaten
Sıcaklık yok mu bu kadar yedin
Süt iç