Kim şu an çok acıktı ve ne yemek olsa gömersiniz :o 😅😀?

Ben bi an çok acıktım. Ve arbys olsa gömerdim. Off yaninada soğan halkasi acı sos 😍😎

Kim şu an çok acıktı ve ne yemek olsa gömersiniz :o 😅😀?
Cevapla