Yeme & İçme Poğaçalarda susam mı yoksa çörek otu mu tercih ediyorsunuz? _betz_ Takip Et Guru Yaş: 28 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 22 Yapay Zekaya Sor Ben genellikle ikisini birden serpiştirsem de oyumu çörek otuna veriyorum. Susam daha çok simite yakışıyor. Siz en çok susam mı yoksa çörek otu mu tercih ediyorsunuz? Poğaçalarda susam mı yoksa çörek otu mu tercih ediyorsunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
etkindusunceler Takip Et Xper 6 Yaş: 47 , eic 98% +1 yıl Susam bence daha çok guzel oluyor.Çörek otu baskın tat veriyor ve eziyor, olursada hafif kullanılmalı bence :) 1 0 Yorumla
Neyapacaksınkiiiiii Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl İkisini de kullanıyorumBirinden biri eksik olunca sevemiyorum, illa ikisi olacak 1 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı. çörek otu 1 0 Yorumla
HissizProfil Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 99% +1 yıl Bakın poğaça yaptım arkadaşlar çok hamaratım. Yarın da ıslak kek yapacağım. Annem bana herşeyi öğretti sağolsun. 1 0 Yorumla
merakettimmişte Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl çörek otu , susam bana sadece simitte olacak bişey gibi geliyo 1 0 Yorumla
BeyazMamba Takip Et Master Yaş: 32 , eic 51% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,5b cevap paylaştı. İkisi de güzel olur ama çörek otu bir adım öndedir :-) 1 0 Yorumla
__hillsMooNn__ Takip Et Yoda Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl Poğaçalarım efsodur hiç bişey kullanmasak da olur. 😎 1 0 Yorumla
BirAnanasAldirdim Takip Et FenomenMaster Yaş: 26 +1 yıl Poğaçaya susam çörekotu yakıştıramıyorum ya 1 0 Yorumla
ölümmmeleğiii Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 569 cevap paylaştı. Ben her ikisini de kullanıyorum 1 2 Yorumla _betz_ +1 yıl Ben de çoğunlukla ikisini de serperim, ama ikisi arasından çörek otu daha ağır basıyor tat olarak bende Yorumla ölümmmeleğiii +1 yıl Bende de susam hele kavrulmuş ise 🥰 Yorumla
thecutewitch Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,5b cevap paylaştı. fark etmez ikisi de güzel gözüküyor bence 1 0 Yorumla
Ali-Rıza Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 477 cevap paylaştı. Ikisi de olmasa daha iyi 1 0 Yorumla
Concorrdia Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 645 cevap paylaştı. İkisini de karıştırıp kullanıyorum 1 0 Yorumla
En İyi Cevaplar