Kavurma yapıp dondurucuya atıyor musunuz?

Annem bayramın 2. gününden kalan kavurmayı buzluğa atmış. Mikrodalgada 3dkda ısıtıp yedim. Lezzetinden hiçbir şey kaybetmemişti. Dondurucuya hazır pişmiş şekilde atmak çok mantıklı geldi.
Sizler kavurmayı dondurup sonra tüketiyor musunuz?
Kavurma yapıp dondurucuya atıyor musunuz?
Kavurma yapıp dondurucuya atıyor musunuz?
Cevapla