Size saçma gelebilir ama artık pazarda teyzelerden çok güzel kızlar görüyorum. :D

Size saçma gelebilir ama artık pazarda teyzelerden çok güzel kızlar görüyorum. :D

arada annem yanımda gel der giderim de hiç eğlenmiyorum pazarda 😒 çünkü annem asla seçemiyor meyve sebzeyi yok orada daha taze yok burada daha ucuz
al geç işte kadın 🤦🏻♀️
sen ustune mi alindin az once
🤣🤣🤣🤣
@bubanayapılırmıbe yok canım üzerime alınmadım güzelim demedim yani
Cevap
11Cevap
Biraz moda oldu
Şu bir kilo boyayı sürünüp ortalıkta ben dünya güzeliyim diye gezinen güzel kızları mı diyorsun
aile evi harici yaşam tarzı çok arttı. eee fiyatlarda uçtu napsın kızceler çıkıp kendi pazarlarını kendileri yapıyor
Pazarlar çok iyi yaa. Ayrıca pazar artık ucuz falan da değil, mopaşla başa baş gidiyor bizim pazar.
Evet çok şükür bakışlar başkalarına da kayıyor biraz rahat ediyorum.😄
Bizim burada pazarda hep teyzeler var. Senin dediğin bu pazar hangisi
baktilar artik kendi supermarketlerinde hersey pahali kosusturmaya basladilar manavlara pazarlara :D
Teyzeler emekli oldu 😃
Virgül kullanmakta moda olur belki
Manava gidecek para yok ne modası
Gezecek bir yer yok ekonomi ancak oraya el veriyor
Kaziksiz organik ariyorlardir 🤣🤣
bunlarda fakirleşti iyice
Pahallılıktandır
yoo moda değil
Malûm ekonomi
Hiç sevmem
Ben de geziyorum, ne var? Alışın.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?