Yeme & İçme Tatlılarda meyveli sos kullanıyor musunuz? _betz_ Takip Et Guru Yaş: 28 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor Bugün akşam için böyle bir tatlı yaptım. Tabanını kendim muhallebi yaptım, üzerine de orman meyveli sos kullandım. Umarım güzel olmuştur. Sıcağı sıcağına da sizlere sormak istedim, sizler sık sık meyveli sos kullanıyor musunuz? Tatlılarda meyveli sos kullanıyor musunuz? Cevapla Güzellik Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,3b cevap paylaştı. Evet kullanırım 1 0 Yorumla
Neyapacaksınkiiiiii Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Sık sık olmasa da meyvelerden sos yapıyorum. Hazır paketli değil de kendim yapmayı daha çok seviyorum. 1 3 Yorumla _betz_ +1 yıl Ben kalpazan olduğum için en çok sağlıksız ve kolay olan uydurmasyon şeyleri seviyorum 😅 Yorumla Neyapacaksınkiiiiii +1 yıl Kendin yap çok kolay, kalpazanlık yapma 😅 Yorumla _betz_ +1 yıl Söz vermeyeyim ama denerim 🙃 Yorumla
s MFBH22 Takip Et FenomenMaster Yaş: 24 1 ay Yeme & İçme konusunda 12,9b cevap paylaştı. Yeri geldiğinde evet ❤️ 0 0 Yorumla
Sinan_ist Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Maşşallah hiç boş durmuyorsun 1 2 Yorumla _betz_ +1 yıl Eeee can boğazdan gelir 😅 Yorumla Sinan_ist +1 yıl Haklısın Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Evet kullanırım
Sık sık olmasa da meyvelerden sos yapıyorum. Hazır paketli değil de kendim yapmayı daha çok seviyorum.
Ben kalpazan olduğum için en çok sağlıksız ve kolay olan uydurmasyon şeyleri seviyorum 😅
Kendin yap çok kolay, kalpazanlık yapma 😅
Söz vermeyeyim ama denerim 🙃
Kullanıldığında güzel oluyor
Yeri geldiğinde evet ❤️
Maşşallah hiç boş durmuyorsun
Eeee can boğazdan gelir 😅
Haklısın
Hayır kullanmıyorum