22 yaşında yemek seçme huyu olması çok mu itici?

22 yaşındayım biraz yemek seçme huyum var ailem bu yaşa geldin hala yemek seçiyorsun diye kızıyorlar çok mu itici bir durum sizce? Benimde elimde olan bir durum değil midem bulanıyor bazı yemeklerden. Balık yiyemiyorum, deniz ürünleri olan hiç bir şey yiyemiyorum genel olarak, tavuğun sadece göğüs kısmını yiyiyorum tavuk derisi ağzıma gelirse midem bulanıyor, ıspanak sevmiyorum, koyun kuzu koç eti yiyemiyorum sadece dana eti yiyiyorum oda yağsız kısmı olmalı antrikot ve ya kontrifildi sanırım adı o kısımları yerim onun dışında yiyemem, sakatat yemem, yoğun sarımsaklı şeyleri yemem, biber tohumu bütün olarak ağzıma gelirse yiyemem ağır kokan peynirleri yiyemem.

22 yaşında yemek seçme huyu olması çok mu itici?
Cevapla