

*Anne keki demeyelim lütfen o hepimizin favorisi💖
Markete her girdiğimde bu sefer başka bir şey denicem desemde yine gidip ikisinden birini alıyorum. Eti pop kek hep bir adım önde ❤❣ Sizin favoriniz hangisi?


*Anne keki demeyelim lütfen o hepimizin favorisi💖
Markete her girdiğimde bu sefer başka bir şey denicem desemde yine gidip ikisinden birini alıyorum. Eti pop kek hep bir adım önde ❤❣ Sizin favoriniz hangisi?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Çikolatalı
Kekstar pembe jöleli var ya inş doğrudur adı
Oda cok güzel
Pop kek hindistan cevizli
Şimdi almaya gidiyorum
Aklıma düşürdün gece gece
O kadarmı seviliyor ya jdjdjd vay be...
Bayılırım
Dankek Pöti Meyveli
Tabiki limonlu ve vişneli.
Meyveli Rulo kekler
Ben meyveli kek sevemedim gitti.
Şimdi şappur şippir nasıl sapirdatarak yenilirdi
Sana içinde Ş geçen her kelimeyi yasaklıyorum. İkazı da vacip değildir.
Aha buu
hangisi jsjsjsjjs çok sevindin
Alttaki
Kekstar var çok iyi
Kakaolu kek
Üzümlü. 😋
Browni
Topkek
Hepsi
Limonlu olan.
Eti browni gold vişneli
vişneli popkek favorim
Browni
popkek benimde
browni
Browni😋
pop kek 😍❤️
Portakallı pop kek
Intense
Popkek yiyorum ben brovni agir geliyor
Browni
Brownii
Karam mi browni mi desem
Browni
anne sütü
Elendin yanlış cevap
benmikisi burada yok çünkü. Torku gala yersen bunları suratına bakmazsın
İkisinden birini seçin demedim millet yanlış anladı herkes en sevdiğini yazsın demek istemiştim jdjdjsjjs denerim bakalım nasılmış