Normalde icmem. Sevmem de, lakin bu aralar diyete basladim metabolizmayi hizlandirmasi acisindan iki fincan iciyorum ya da ictigim suyu icine iiki fincan yesil cay karistiriyorum. Uzun zamandir boyle ictigim icin suyun tadini unuttum. Nefret ede ede iciyorum hic de afiyet olmuyor. Umarim ise yarıyordur.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Sevmiyorum kahve içiyorum bunun yerine
Normalde icmem. Sevmem de, lakin bu aralar diyete basladim metabolizmayi hizlandirmasi acisindan iki fincan iciyorum ya da ictigim suyu icine iiki fincan yesil cay karistiriyorum. Uzun zamandir boyle ictigim icin suyun tadini unuttum. Nefret ede ede iciyorum hic de afiyet olmuyor. Umarim ise yarıyordur.
Çok değil, okula erken gittiğim zamanlar kolay oluyor diye içiyordum, ananaslı var çok güzel o, bide ıhlamur severim.
Lisede staj yaptığım dönemde çalıştığım iş yerinde framboğazlı bitki çayı içiyordum. Uzun zamandır da içmiyorum.
Çok severim bitki caylarından yaptıgım karısımım var
Yeşil cay
Rezene
Papatya
...
Evet ananaslı çok severim.
Kış aylarında ıhlamur da içerim.
Melisa çayı ve ananasli yeşil çay içerim sık sık
Doğadan'ın ayvalı ıhlamurlu çayı için kurşun yerim
Rezeneyi seviyorum
Özellikle kış aylarında cok tüketirim favorim kuşburnu 😋
Kiraz sapı ve ıhlamur içiyorum
Bahsettiğiniz çay benim de favorim
arada papatya çayı falan içiyorum
Siyah çay bile içmiyorum 🥺
İçmiyorum hepsi tatsız bana göre asfg
Kiraz saplı çay içiyorum.
Papatya cayini tek gecerim
Eskiden içerdim. Ama şimdi içmiyorum. Sevmiyorum.
Evett papatya kayısı 🤗
Evt doğadan tüketirim yeşil çay harika
Nane limon ve ıhlamur oluyorsa onlar 😅
Hepsini de severim
evet severim
Kuşburnu seviyorum.
Evet severim
Doğadan kiraz sapı
Sık içerim kiraz sapıyla yeşil çay favorim
Hayır
Çay sevmiyorum.
Sadece yeşil çay
bitki çayı sevmem
Yesil cay
Şu bitkilerin faydalarını yazan yokmu
Hayir
Kiraz sapı
Poset çayların içi plastik toz dolu. İçmeyin.
Ihlamur sevirem😎👍
Icmiyorum
hayır içmiyorum
Melisa limonlu
Sade yeşil çay
Papatya Çayı
Adaçayı
kuşburnu sayılıyo mu
Evet içerim