- Yemek yerken birşeyler izlemeden edemem, canım sıkılır yoksa.. birsey izlerken de yemek yemem lazim illa. Demek ki ben yemek ile izmemegi kafamda bağdaştırmısım...


Her şey yaparken yemek yiyeylerdenim. Âdeta yemek yemeye bahanem olsun diye bir şeyler yapıyorum. Yemek varsa varım yoksa yokum.
Evet izliyorum güzel de oluyor
Cevap
11Cevap
Genelde evde olduğum zaman televizyon açarım gadası.
Evet izlemeyi seviyorum
Evet, mutlaka yerken izlerim. Bir eksiklik hissettiriyor sanki.
Yerken seni izleyecem. Hatay usulünü nasıl gömdüğünü 😂😂
Youtube videoları izliyorum ama yemeğime uygun gidecek videoyu bulana kadar yemeğim soğuyor.
Simpsons ya da family guy’dan bir iki bölüm açıp izlerim genelde
bazen ne izleyeyim diye film aramaktan yemek soğuyor o kadar diyim
patlamış mısır yemek çok güzel oluyor bir şey izlerken. onun haricinde yemem bi şey
Yemek ve telefon aynı anda. Genellikleelimde telefon olur
Bir şeyler izlerken yemek yerim 🙄
Bisey izlemeden yemek yiyemem
İzlerim yoksa canım sıkılıyor.
Bir şey izlerken yerim içerim ben
evet alışkanlık olmuş
birşeyler izlemeden yiyemem :)
En sevdiğim.
İzlerim
İzlerim
Bir şey izlerken yemek yerim
Evet sürekli
Bazen evet
Evet
Duvarı izlerim
genelde izlerim
Evet izlerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar