Yeme & İçme 3 tane büyük boy pizza gömersem zehirlenir miyim? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 30 Yapay Zekaya Sor Canım çok çekti de 2 tane gömdüm 3. yü de söylesem mi asldkjauyy ölürüm sana daaa 3 tane büyük boy pizza gömersem zehirlenir miyim? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı. Bence sorun olmaz zaten zehirlenecek kadar yiyemezsin 1 0 Yorumla
BirAnanasAldirdim Takip Et FenomenMaster Yaş: 26 +1 yıl Maşallası midene sağlık😂 eğer çok istiyorsan ye zehirlenmezsin 1 5 Yorumla Soran +1 yıl ya kusarsam gfghf Yorumla BirAnanasAldirdim +1 yıl Eğer kusacak gibi hissedersen yemeyi bırakır bi maden suyu açarsın ahsjs Yorumla Soran +1 yıl yok yok gözüm kesmedi fhfgg Yorumla BirAnanasAldirdim +1 yıl Ahshs başka zamana artık Yorumla Soran +1 yıl hayırlısı 2 gün daha yemem :D Yorumla
Birisii__ Takip Et Bilge Yaş: 39 , eic 100% +1 yıl Yok bişeycik olmaz. O kadar parayı verdin kalbine inmedi de 3 pizza mideni mi çökertecek. Ye gitsin. 😂 1 11 Yorumla Soran +1 yıl 10 gündür yemiyom fghf Yorumla Birisii__ +1 yıl Geliyor spazm az bekle. 😂 Yorumla Soran +1 yıl bişe olmaz bana fghf Yorumla Birisii__ +1 yıl Nazar ediyorum birazdan kusucan 😀 Yorumla Soran +1 yıl ğüüüüükkğğ Yorumla Birisii__ +1 yıl Başka yere kus lütfen. Yorumum pislenmesin. 😀 Yorumla Soran +1 yıl yıkarız ghggf Yorumla Birisii__ +1 yıl İki koca pizzayı gömdün. İtfaiye anca yıkar bu pisliği. 😀😅 Yorumla Soran +1 yıl öğüttüm ben onları çoktan fhgf Yorumla Birisii__ +1 yıl Off şimdi ben kusucam 🤮🤮 Yorumla Soran +1 yıl ğğğğğğğğğğğööööööğğğğğk Yorumla
BanaNeHa Takip Et Guru Yaş: 20 , eic 99% +1 yıl Ay canım çekti gece gece yapılır mı bu Erhan hsdjsdj 2 yemişsin 3. sü koymaz sanmıyorum 2 19 Yorumla Soran +1 yıl yer kalmadı gibi ama canım çekiyor laksdj Erhan öldü ben abisiyim kljsad Yorumla BanaNeHa +1 yıl o da senin gibi yedi öldü sanırım ahdjsjs peşinden gitmek istiyorsun sen de herhalde yalnız kalmasın yazık :D Yorumla Soran +1 yıl Erhanı nerden tanıyün fghf Yorumla BanaNeHa +1 yıl bizim eski mahalledeydi sonra sapık dadandı terk etti bizim mahalleyi bi daha gören olmadı ben dışında hajsjd Yorumla Soran +1 yıl nasıl ya fghf Yorumla BanaNeHa +1 yıl canını zor kurtardı garibim ahsjdjd çok üzüldük yazık dedik hajds Yorumla Soran +1 yıl yav kaskjda Yorumla Soran +1 yıl kimsiin kdjf Yorumla BanaNeHa +1 yıl eski komşun :D Yorumla Soran +1 yıl mezarına gittim tanımıyom diyo hgf Yorumla BanaNeHa +1 yıl pizza yemekten hafızasını kaybetmiş garibim ahjdsjsd inş öbür tarafta bol bol yer Yorumla Soran +1 yıl adın ne fhf Yorumla BanaNeHa +1 yıl adımı diyemem de Little dark age vardı bi ara ölmüştü o benim işte hajdsj rahmetli hatırlamaz gerçi ama Yorumla Soran +1 yıl hatırladım tamam çaktırmıyorum aksd Yorumla BanaNeHa +1 yıl dirildin demek ahsjdjd ölmezsin daha Yorumla Soran +1 yıl dirildim de yaşıyorum sayılmaz gfhghf Yorumla BanaNeHa +1 yıl düştüysen kalk gel kendine sen makinasınnn makinaaaa demiş uzi ahjsdd sen de dinliyodun bunu :D tam uydu bu cümle ahajsj Yorumla Soran +1 yıl olmuyor artık bittik fghf Yorumla BanaNeHa +1 yıl aga beeeee 🚬🚬 Yorumla
hσtвαвє__ Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 99% +1 yıl 2 tane al1 tane yerine bana 6 lahmacun alInan iyi gider mdkddm 1 8 Yorumla Soran +1 yıl 6 lahmacun = 2 büyük pizza yuh gfhgf Yorumla hσtвαвє__ +1 yıl Ya ama çok mu görüyorsun şimdi Yorumla Soran +1 yıl nerdesin hfhgf Yorumla hσtвαвє__ +1 yıl Adana ama sen gonderene kadar ben lahmacuncuyu yemişmdir Yorumla Soran +1 yıl bu saate vardır dışarda sizin orada Yorumla hσtвαвє__ +1 yıl Bu saatte dışarı çıkamam üzgünüm köpekler çok var havlarlar falan Yorumla Soran +1 yıl benim kurtu yollim yer hepsini Yorumla hσtвαвє__ +1 yıl Jddj iş görürse yolla Yorumla
aloneenolaa Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 816 cevap paylaştı. Ya benimde canım çekmişti zaten fotosunu tekrar görünce yine çekti 1 2 Yorumla Soran +1 yıl söyle gelsin hvjg Yorumla aloneenolaa +1 yıl Çok pahalı Yorumla
benkendall Takip Et Master Yaş: 24 , eic 82% +1 yıl ben tek basıma anca yarısını yiom sen nasl 2 taneyi tekledin 1 3 Yorumla Soran +1 yıl ayıyım ben bilmiyon mu fghf Yorumla benkendall +1 yıl hem ayı hem öküz :D Yorumla Soran +1 yıl alındım gücendim kendo buba Yorumla
niyeburdayimkiben Takip Et Xper 7 Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Bana da soyle bol malzemos ince hamur tesekkur simdiden 1 12 Yorumla Soran +1 yıl dominos kapalı crackers var mı orada ghf Yorumla niyeburdayimkiben +1 yıl Hayir ben dominos yerim ya da sbarro Yorumla Soran +1 yıl çöp onlar ya Crackers ve Express varken 2-3 kat malzeme farkı oluyor Yorumla niyeburdayimkiben +1 yıl Crackers atakumda dominos yani basimda hemen geliyo o yuzden Yorumla niyeburdayimkiben +1 yıl Ayy atakum derken baska bir ilce yani🤠 Yorumla Soran +1 yıl lan bende atakumdayım fghf Yorumla niyeburdayimkiben +1 yıl NEEE KWPWBDLDBWPNWOSBD SAKA MI Yorumla Soran +1 yıl Şaka yok fkfkfs Yorumla niyeburdayimkiben +1 yıl Ooow samsundan hic birini gormemistim de sasirdim Yorumla Soran +1 yıl bende yılda 1 görüyorum ama pizza muhabbetinden markadan çıkması bu alkjsşda Yorumla niyeburdayimkiben +1 yıl Evet cok sacmaydi gercekten akbslsbdlsbwoebdos Yorumla Soran +1 yıl crackersdan oldu alks Yorumla
Diomedea Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 98% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. O kadar büyük bir mideye sahipsen 3. yü de ye 😄 1 0 Yorumla
-PerhapsLove- Takip Et Master Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Yani yiyebiliyorsan maşallah. İkidir ortaboy pizzayı tek başıma bitiremedim. 1 0 Yorumla
morötesifelaket Takip Et Xper 5 Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl 2 taneyle bişey olmadıysa 3 taneyle de olmaz göm skjfllgasd 1 0 Yorumla
fatoşşistt Takip Et Xper 7 Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl benle paylaş, zehirlenme 1 6 Yorumla Soran +1 yıl gel gfhf Yorumla fatoşşistt +1 yıl kapındayım bile, aç aç Yorumla Soran +1 yıl kapımda olsan benim köpek seni yer fghf Yorumla fatoşşistt +1 yıl pitbul tarzı bir şey mi :/ Yorumla Soran +1 yıl yok kurt :D Yorumla fatoşşistt +1 yıl severim 😍😍 o da beni sever Yorumla
Exodia2200 Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Nasıl bi mide var kardeş 1 2 Yorumla Soran +1 yıl 10 gündür iştahsızım birden arttı iştahım duramıyom yemeden Yorumla Exodia2200 +1 yıl Kıtlıktan çıkmış olman lazım Yorumla
ɮǟʏǟռӄǟȶɨʟ49 Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 87% +1 yıl vallahi ben olsam direk kusarım seni bilmem ama dikkat et bana lazımsın 🤣🤣 0 0 Yorumla
padisahinkizi Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Ben 1 taneyi zor yiyorum insanlar 3 diyor...🥲 1 0 Yorumla
Berk666 Takip Et Guru Yaş: 126 , eic 95% +1 yıl Ölersin yav 1 2 Yorumla Soran +1 yıl yaşıyom kral lkasd Yorumla Berk666 +1 yıl Errkek yaaağh fjfksd Yorumla
YalvarBarışalımp Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 98% +1 yıl oa öküz 1 1 Yorumla Soran +1 yıl möööööö Yorumla
Estare_ Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Bu gece ölmeye ihtiyacın varsa olabilir mdnd 1 1 Yorumla Soran +1 yıl evet eveeeeet Yorumla
salvatore_ Takip Et Bilge Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Davar yaa 1 1 Yorumla Soran +1 yıl sövsen iyiydi fghf Yorumla
burdanapıyorumben Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Doymadın mı daha 1 3 Yorumla Soran +1 yıl doydum da canım istiyo hala Yorumla burdanapıyorumben +1 yıl Bence yeme 4-5 kadar yolu var çünkü bunun nxdsfnzş Yorumla Soran +1 yıl neyse gece uzun hgfhgf Yorumla
gizemli1kelebek Takip Et Xper 4 Yaş: 23 +1 yıl Aç misin sen 1 4 Yorumla Soran +1 yıl acım hiç yedirmediler beni :( Yorumla gizemli1kelebek +1 yıl Yaaa kiyamam ben de açim yemek yok :( Yorumla Soran +1 yıl aga bee Yorumla gizemli1kelebek +1 yıl 😔😔😔 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Bence sorun olmaz zaten zehirlenecek kadar yiyemezsin
Maşallası midene sağlık😂 eğer çok istiyorsan ye zehirlenmezsin
ya kusarsam gfghf
Eğer kusacak gibi hissedersen yemeyi bırakır bi maden suyu açarsın ahsjs
yok yok gözüm kesmedi fhfgg
Ahshs başka zamana artık
hayırlısı 2 gün daha yemem :D
Yok bişeycik olmaz. O kadar parayı verdin kalbine inmedi de 3 pizza mideni mi çökertecek. Ye gitsin. 😂
10 gündür yemiyom fghf
Geliyor spazm az bekle. 😂
bişe olmaz bana fghf
Nazar ediyorum birazdan kusucan 😀
ğüüüüükkğğ
Başka yere kus lütfen. Yorumum pislenmesin. 😀
yıkarız ghggf
İki koca pizzayı gömdün. İtfaiye anca yıkar bu pisliği. 😀😅
öğüttüm ben onları çoktan fhgf
Off şimdi ben kusucam 🤮🤮
ğğğğğğğğğğğööööööğğğğğk
Ay canım çekti gece gece yapılır mı bu Erhan hsdjsdj 2 yemişsin 3. sü koymaz sanmıyorum
yer kalmadı gibi ama canım çekiyor laksdj Erhan öldü ben abisiyim kljsad
o da senin gibi yedi öldü sanırım ahdjsjs peşinden gitmek istiyorsun sen de herhalde yalnız kalmasın yazık :D
Erhanı nerden tanıyün fghf
bizim eski mahalledeydi sonra sapık dadandı terk etti bizim mahalleyi bi daha gören olmadı ben dışında hajsjd
nasıl ya fghf
canını zor kurtardı garibim ahsjdjd çok üzüldük yazık dedik hajds
yav kaskjda
kimsiin kdjf
eski komşun :D
mezarına gittim tanımıyom diyo hgf
pizza yemekten hafızasını kaybetmiş garibim ahjdsjsd inş öbür tarafta bol bol yer
adın ne fhf
adımı diyemem de Little dark age vardı bi ara ölmüştü o benim işte hajdsj rahmetli hatırlamaz gerçi ama
hatırladım tamam çaktırmıyorum aksd
dirildin demek ahsjdjd ölmezsin daha
dirildim de yaşıyorum sayılmaz gfhghf
düştüysen kalk gel kendine sen makinasınnn makinaaaa demiş uzi ahjsdd sen de dinliyodun bunu :D tam uydu bu cümle ahajsj
olmuyor artık bittik fghf
aga beeeee 🚬🚬
2 tane al
1 tane yerine bana 6 lahmacun al
Inan iyi gider mdkddm
6 lahmacun = 2 büyük pizza yuh gfhgf
Ya ama çok mu görüyorsun şimdi
nerdesin hfhgf
Adana ama sen gonderene kadar ben lahmacuncuyu yemişmdir
bu saate vardır dışarda sizin orada
Bu saatte dışarı çıkamam üzgünüm köpekler çok var havlarlar falan
benim kurtu yollim yer hepsini
Jddj iş görürse yolla
Ya benimde canım çekmişti zaten fotosunu tekrar görünce yine çekti
söyle gelsin hvjg
Çok pahalı
ben tek basıma anca yarısını yiom sen nasl 2 taneyi tekledin
ayıyım ben bilmiyon mu fghf
hem ayı hem öküz :D
alındım gücendim kendo buba
Bana da soyle bol malzemos ince hamur tesekkur simdiden
dominos kapalı crackers var mı orada ghf
Hayir ben dominos yerim ya da sbarro
çöp onlar ya Crackers ve Express varken 2-3 kat malzeme farkı oluyor
Crackers atakumda dominos yani basimda hemen geliyo o yuzden
Ayy atakum derken baska bir ilce yani🤠
lan bende atakumdayım fghf
NEEE KWPWBDLDBWPNWOSBD SAKA MI
Şaka yok fkfkfs
Ooow samsundan hic birini gormemistim de sasirdim
bende yılda 1 görüyorum ama pizza muhabbetinden markadan çıkması bu alkjsşda
Evet cok sacmaydi gercekten akbslsbdlsbwoebdos
crackersdan oldu alks
O kadar büyük bir mideye sahipsen 3. yü de ye 😄
Yani yiyebiliyorsan maşallah. İkidir ortaboy pizzayı tek başıma bitiremedim.
2 taneyle bişey olmadıysa 3 taneyle de olmaz göm skjfllgasd
Ben denedim bro göm bir şey olmaz
benle paylaş, zehirlenme
gel gfhf
kapındayım bile, aç aç
kapımda olsan benim köpek seni yer fghf
pitbul tarzı bir şey mi :/
yok kurt :D
severim 😍😍 o da beni sever
Nasıl bi mide var kardeş
10 gündür iştahsızım birden arttı iştahım duramıyom yemeden
Kıtlıktan çıkmış olman lazım
vallahi ben olsam direk kusarım seni bilmem ama dikkat et bana lazımsın 🤣🤣
Gömerizde kadlarıma yazık :)
Ben 1 taneyi zor yiyorum insanlar 3 diyor...🥲
Mide fesadı geçirirsin
Ölersin yav
yaşıyom kral lkasd
Errkek yaaağh fjfksd
oa öküz
möööööö
Bu gece ölmeye ihtiyacın varsa olabilir mdnd
evet eveeeeet
Davar yaa
sövsen iyiydi fghf
yemek istiyosan ye
Birsey olmaZ
Yuh baya fazla
Doymadın mı daha
doydum da canım istiyo hala
Bence yeme 4-5 kadar yolu var çünkü bunun nxdsfnzş
neyse gece uzun hgfhgf
Aç misin sen
acım hiç yedirmediler beni :(
Yaaa kiyamam ben de açim yemek yok :(
aga bee
😔😔😔