Aramızda su içmeyi sevmeyen ya da düz su içmekten sıkılanlar eminim ki vardır. Durum böyle olunca birçok insan genelde suyu tatlandırarak su içme oranını düşürmemeye çalışıyor 💁🏻♀️
Peki siz suyunuzu nasıl içmeyi tercih ediyorsunuz?
Suya sürekli bir şeyler katıp onu tatlandırmaya çalışmak bana göre suya birazcık ihanet etmektir. Suyun en güzel ve en sağlıklı hali saf ve duru halidir