Klasikten şaşmayanlardan mısınız, yeni salatalar denemeyi sever misiniz?
Bence meyve eklenmiş salatalar asla klasikleşmiş salatalarımızın yerini tutamaz😋
Bence meyve eklenmiş salatalar asla klasikleşmiş salatalarımızın yerini tutamaz😋


Yiyene afiyet olsun ama bana olmuyor. Her şeyi karıştırmayın ya bırakın meyve meyve gibi kalsın. Salataya koydugunuz o sos yağ falan meyveyede geliyor yagli meyve yemek of yazarken midem kötü oldu neyse.
Shsjs sana çoban salata ısmarlıyorum keyfin yerine gelsin
Allah razı olsun jdjdjsjsj
Daha önce meyveli salata yemedim ama deneyebilirim kulağa hoş geliyor. Ben genellikle bol marullu, limonlu, kuru soğanlı salatayı severim bazen marulsuz yapıp içine kuru reyhan ekleyerek de yerim ya da ton balıklı zaten ton balığı hayatımda yediğim en güzel yiyeceklerdir o yüzden mutlaka salatalarda tüketirim.
Teşekkür ederim ❤️😍
Rica ederiim
Aynen her gün çilekli kirazlı ananaslı salata yapıyorum
Ahsjs seversin
Cevap
17Cevap
Evet meyve severim
Kızmayın ama salata yemeyi hiç sevmiyorum özellikle de içinde marul varsa. Sağlıklı ama nedense hiç beğenmiyorum 🫢
Ya bir salatada marul yoksa ona salata demem ben shsjs
Tuhaf bir damak tadına sahipsin 😝
Etin yanında salata güzel gider ama..
Sen istesen de biz vermiyoruz bundan sonra ahsjss
Salata sevmem direkt et severim salata sevene de at gözüyle bakarım ddjdjd
Daha neler ahsjs
Etçil olmuşsun sen iyice
Çoban, gavurdag salatası falan benim salata zevkim😁 , meyveli salata benlik degil.
Kesinlikle çoban salata varken meyveli salataya bakmam
Ayıp ederiz.😎
Acıktım ya yeşillik sağlıklıdır meyve ile denemedim hiçç
Denemek lazım, belki seversin
Ben uğraşamam şu anda kendin yap
Buyrun benim
Böyle hiç denemedim. Ama içine ton balığı girince çok güzel oluyor ya... Canım çekti.
Oyşş kız iyi hatırlattın yarın yiyeyim😋
Şimdiden afiyet olsun, ben de yiyeyim ton balığı alınca. 😅
Ben seviyorum ama sadece kendim yiyeceksem.
Her damak zevkine hitap etmiyor özellikle geleneksellik varsa
Meyve olarak sadece nar eklerim
Salata da meyve hiç sevmem. Çok düz zevklerim var🤭
Evet mesela salatalık domates gibi meyvelere yer veririm🤪
Bilimsel olarak çekirdekli her şey meyvedir
Severim değişik tatlar, değişik salatalar
Evet üye adından anladım😂
Değişiklik eyyylencelidir uzaktan eğitim ile mimarlık terk arkadaşım 😂
Ahsjsjs eylence anlayışın beni öldürüyor ama olsun senin canın sağ olsun🥺
Peki tamam ankastren tutmasın 🙄
Ahsjs çuk düşüncelisin
😂😂
aa sen feno olmussun tebrikss
hayir
Teşekkür ederim 😂
Meyveli salata mi olur
Elbette oluyor
Yer vermiyorum iyi fikir verdin
Değişiklik olur😋
Kesinlikle
Farklı salataları çok severim
Harika😋
Portakalı aşırı seviyorum üstünüde basilico sosu
Farklı bi tat 😊
Hiç yampmadim meyveli salata ama çok iyi fikir aslında
Böyle salata görsem içinden önce meyveleri yerim
Muhtemelen ben de öyle yaparım
Yok tuzlu tatlarda sekerli seyler sevemiyorum
Baş köşede yerlerini alırlar
Hayır hiç sevmem
Klasik salataları seviyorum.
Hayır salatada meyve sevmiyorum
Elbette farklı tatlar güzel oluyor
Hayır öyle sevmem klasikten şaşmayannlardanim
Denerim bi ara. d
Hayır, denemeyide düşünmüyorum
yeni salatalar yeni tatlar denemeyi sevmem
Tatlı tuzlu bir arada yiyemem asla
Salata olsunda meyve olmasa da olur içinde.
Yok aşkım garip bi tadı oluyor
Klasik salatalardan şaşmam
Annem bazen koyuyor ama ben pek sevmiyorum.
Taze soğan ve çileği yakıştıramam açıkçası
Denemedim
Tatlı ve tuzluyu aynı anda yiyemiyorum maalesef..
Çilek şeftali yakısir
yok normal salats
Hayır
Yemen.
Hayır 🙂
Evet veriyorum
Noo sevmem öyle ben
Bayılırımm
Çilekli ve cevizli denemiştim.
Aynen 🤤
hayır
Yapsam yer vercem
salata adı üstünde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?