Heoo huu şuii selam KScanlar, en acilinden horseman kupası istediğim şu vakitlerde Twitter'da bir tost paylaşımı görünce ohhhaa çektim. Fiyatlar tavan efenim, dün de bir fenomenimiz fiyatlardan şikayetçiydi.Dışarıdan en son hangi yemeği ne kadara sipariş ettin? Ya da dışarıda yediğin diyeyim..
Adana kebabı - 58 TL
Dışarıdan en son hangi yemeği ne kadara sipariş ettin?
2 tombik ekmek arasi döner + 1 lahmacun 64₺ cok pahali abi ya sırf döner ekmek arasi 25 lira onceden 25 liraya iskender kebap soyluyodum 14 lira da lahmacun 1 tane o da coook pahali ya
Pizza siparişi vermiştim ama ne karar olduğunu hatırlamıyorum o yüzden bilemicem karışık pizza siparişi etmiştim büyük boy ama ne karar olduğunu unuttum
Valla benim şerrimden bıktılar artık o yüzden dikkat ediyor aldığım yer. Kaç kere acılı lahmacun istedim özellikle söylemem rağmen acısız getirdiler. İlk iki sefer bişey demedim ama sürekli olunca geri gönderdim o yüzden dikkat ediyorlar artık 🙈🙈😂