Ben bugün Sarma ve patlıcan biber dolması yapıyorum... Herkese kolay gelsin şimdiden 


Ooooo. Ellerin dert görmesin. Gülşah ablam ne yaparsa. Canım da Saç kavurma çekiyor, pilavla, biraz da cacık. Yaptırırım
Ohh mis, afiyet olsun şimdiden
Ezogelin ve kabak dolması yaptım 🙃
Eline sağlık.. 🙂
Valla çok güzel , kabak dolması heryerde kabak dolması olarak geçmiyor bu arada biliyor musun, Doğu tarafta katıklı dolma diye geçiyor.. kesip, üzerine sarımsaklı yoğurt döküyorlar, hatta iç harcına kıyma da koyuyorlar 🤔
Duymuştum bende evet 🙂 doğu yemekleri lezzetli oluyor biraz ağır ama
Teşekkürler🙂 mutlu akşamlar 🌸
Cevap
10Cevap
Bezelye
Bende annemle beraber ciğer sote yaptık böyle lavaşa sarıp yiyoruz 🤣 et sevmem ama bunu severim işte dlwlşdöelf
Ohh gelsin , demir , afiyet olsun 🌼
🤣🤣🤣
Çok sevdiğim yemekleri yapıyorsun. Bir tabak rica edeceğim ben de 😊 artık akşam evde ne bulursak onu yiyeceğiz biz de.
🙂Bereketiniz bol olsun , umarim istediginiz yemek , olur bugun.. afiyet olsun şimdiden..👋
Detayı okumasam soldakini fındık ezmesi sanıcam.
Ben genelde yemeyi seviyorum
Bir an bende baktım , uzaktan bakınca satellite benziyor 🤭dah yeni bir arkadaşa söyledim oda bir yetenek,🙂 😌çünkü kardeşim de çoğunlukla yiyenlerden 😀
Yemek yok size gelsem nasıl olur.😄
Valla daha yeni bende aynı şeyi söyledim , eğer yakın olsaydık gerçekten tabak tabak ikram ederdim diye , Başım gözüm üstüne, 🙂
Ayy teşekkür ederim insan yağmasa da gürlüyo ya bu bile yeterli...😌🥰
Ne demek 🌼
Akşam, tavuklu salata
Spora giden bir kişinin veya diyet yapan bir kisin yemeği 🤔
Kolay gelsin, eve servis var mı 😄
Maalesef ama tarifini verebilirim 🤭🤭
Tarifi ne yapacağım 😄
Sen yapacaksın 😌
Sarmayı 😄 ben 😄
Imkansız diye bir şey yoktur ,🤣dene bence😌
Yakin olsaydınız, isteyenlere tabak tabak gönderirdim, umarım istediğiniz yemeği yersiniz bu akşam, bereketin bol olsun 👋
Kargo diye bir şey var 😄
Kargoda gidene kadar bozulur ki..😀
Soğuk jellerin içine koyarsın 😄
Hava sıcak, dikkatini çekerim.. ekşi , kokuşmuş bir yemek istiyorsanız onu bilemem tabi 😧🤭
Tamam kargoda bozulmayacak bir yemek sorusunda görüşmek üzere😄
Sonuçta onun da bir ısınma süresi var ,😌bence yapabilirsin
Hahahah bu güzeldi , aynen o soruyu sorun birgün 🤣🤣
Ama yine göndermem , bence herkes yemek yapabilir 😌
Canın sağolsun
Senin de , ama bence sarmayı yapmayı düşünmelisin.. bizimkiler yapabiliyor, zor değil ki hatta eğlenceli bence 😀
Hahaha😄😄
Annem yapıyor genelde bilmiyorum
Afiyet olsun 👋
Size de 🌸
yapılanları yiyorum ben :)
🤣🤣Tabi o da bi yetenek benim kardeşim de öyle, 😀
Ben yemek yapmıyorum o işi anneme bıraktım
Anneler , Anneler... birde çağırır, "oğlum! bi gel bakiyim bak şuna, olmuş mu?"diye tattirirlar,
Et olmayan her öğün yalan
Annem yapıyor, ben yiyorum
Türlü çorba ve pilav
Ohh , neguzel.. Afiyet olsun..
Teşekkürler gel beraber olsun
Teşekkürler, size afiyet olsun 😌👋
😊👋
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar