Yeme & İçme Günaydın! Tostumu yedim bekliyorum demek istediğiniz biri var mı? Gizli Üye (36-45) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 14 Yapay Zekaya Sor Sabah sabah tost yiyince aklıma geldi bir zamanlar magazin gündeminin bombası olmuştu tost yemek Günaydın! Tostumu yedim bekliyorum demek istediğiniz biri var mı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı. Kimse yok. 1 0 Yorumla
u kakilakuku Takip Et Master Yaş: 102 , eic 44% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Nımetı karıstırmadan gel hasne fısne yapalım deseler keske daha seksı olurdu 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Yok daha neler, istersen mercimeği fırına verelim mi desinler🤪 Yorumla
flaneurx Takip Et Master Yaş: 125 , eic 63% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 4,5b cevap paylaştı. Az önce tostcu mahmuttaydim tühh gec gördüm soruyu 😄😄 2 0 Yorumla
Sineklertanrisii Takip Et Bilge Yaş: 39 , eic 100% 1 yıl Tost severim, sadece tek kaşar etrafında iki ekmekle. Son dönem tostları gibi içine her şey koyulan tostları sevmem. 1 0 Yorumla
SwordOfDemocles Takip Et Master Yaş: 102 , eic 97% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,2b cevap paylaştı. Fenerbahçe'nin Galatasaray'ı 6-0 yendiği maç geliyor aklıma Tostcu deyince.GolerTuncayOrtegaSerhatTarhesCeyhunUmit 1 0 Yorumla
nomorebets35 Takip Et Master Yaş: 44 , eic 64% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,7b cevap paylaştı. :)))) bu mesaj sonrasi insanlarin yaraticiligi artmisti tostumu yedim seni bekliyorum... diye giden bir cok yakistirma :) 1 0 Yorumla
Çöl_Ayısı Takip Et Xper 7 Yaş: 102 , eic 100% +1 yıl görüntü kalitesi kötü. malum o dönem cep telefonları kamerası tırttı. 1 0 Yorumla
İstanbul_bey Takip Et Master Yaş: 41 , eic 99% +1 yıl Acaba ne anlam taşıyordu o mesaj 😀 tostumu yedim bekliyorum dediğim kimse yok 1 0 Yorumla
ÇıldırmışÇıldırık Takip Et Guru Yaş: 41 +1 yıl gelde tost yapalım demek istediğim birisi var aslında 1 0 Yorumla
Şiirden-bıkmış-şair Takip Et Yoda Yaş: 41 , eic 100% 1 yıl Tostunu al gel odamda yiyelim 😀 1 1 Yorumla Soran 1 yıl Olmas😜 Yorumla
SarışınHukukçu Takip Et Master Yaş: 36 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,6b cevap paylaştı. 😂 Hangi mankendi bu ya 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Çağla şıkel di sanırım Yorumla
hemvarhemyok Takip Et Xper 7 Yaş: 102 , eic 99% +1 yıl Vay be ne gündemdeydi bir ara, bekleyenim yok 😅 1 0 Yorumla
erkeksihayvan Takip Et Master Yaş: 43 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1b cevap paylaştı. Sürekli yiyorum ve yediğimle kalıyorum 1 0 Yorumla
hot_chocolate Takip Et Master Yaş: 44 , eic 43% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,4b cevap paylaştı. Ne zamandır yapmadım canım çekti 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Neli yapacaksın belki davet edersin🤤🤤 Yorumla hot_chocolate +1 yıl Domates kaşar tereyağı Yorumla Soran +1 yıl Eline sağlık eminim nefis olur Yorumla
Mario45 Takip Et Master Yaş: 37 , eic 95% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Hayır yok 1 0 Yorumla
Alemdaralii Takip Et Master Yaş: 43 1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,3b cevap paylaştı. var tabi 0 10 Yorumla Soran 1 yıl Haydi söyle söyle Yorumla Alemdaralii 1 yıl sabah tost yedim valla 🤣 gelirsen sana da yaparım Yorumla Soran 1 yıl Yaz kenara borcun olsun Yorumla Alemdaralii 1 yıl kebap borcum da mı olmuştu Yorumla Soran 1 yıl Pide miydi kebap mıydı bilemedim Yorumla Alemdaralii 1 yıl a dan z ye hepsi keşkek dahil Yorumla Soran 1 yıl Keşkeeeekkkkk🤤🤤🤤 Yorumla Alemdaralii 1 yıl hem de kurutulmuş etli Yorumla Soran 1 yıl Beni tohata getirtcen sonunda Yorumla Alemdaralii 1 yıl Gelin gelin çıkın çıkın gelin 😉 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
24Cevap
Kimse yok.
Nımetı karıstırmadan gel hasne fısne yapalım deseler keske daha seksı olurdu
Yok daha neler, istersen mercimeği fırına verelim mi desinler🤪
Az önce tostcu mahmuttaydim tühh gec gördüm soruyu 😄😄
Tost severim, sadece tek kaşar etrafında iki ekmekle. Son dönem tostları gibi içine her şey koyulan tostları sevmem.
Fenerbahçe'nin Galatasaray'ı 6-0 yendiği maç geliyor aklıma Tostcu deyince.
Goler
Tuncay
Ortega
Serhat
Tarhes
Ceyhun
Umit
:)))) bu mesaj sonrasi insanlarin yaraticiligi artmisti
tostumu yedim seni bekliyorum...
diye giden bir cok yakistirma :)
görüntü kalitesi kötü. malum o dönem cep telefonları kamerası tırttı.
Acaba ne anlam taşıyordu o mesaj 😀 tostumu yedim bekliyorum dediğim kimse yok
gelde tost yapalım demek istediğim birisi var aslında
Yok, kimseyi beklemiyorum
Tostunu al gel odamda yiyelim 😀
Olmas😜
😂 Hangi mankendi bu ya
Çağla şıkel di sanırım
Tost yemedim maalesef xd
Kızım ne saçma şeyleri takip ediyorsun
Hamburger yapmak hayalim
Vay be ne gündemdeydi bir ara, bekleyenim yok 😅
Sürekli yiyorum ve yediğimle kalıyorum
Ne zamandır yapmadım canım çekti
Neli yapacaksın belki davet edersin🤤🤤
Domates kaşar tereyağı
Eline sağlık eminim nefis olur
tost yemeden gel dediklerim var..
Hayır yok
Yok.
Var var olmaz mı 🤣
var siteden
Hayır.
Hayır yok
Çağla Şikel😅
var tabi
Haydi söyle söyle
sabah tost yedim valla 🤣 gelirsen sana da yaparım
Yaz kenara borcun olsun
kebap borcum da mı olmuştu
Pide miydi kebap mıydı bilemedim
a dan z ye hepsi
keşkek dahil
Keşkeeeekkkkk🤤🤤🤤
hem de kurutulmuş etli
Beni tohata getirtcen sonunda
Gelin gelin çıkın çıkın gelin 😉