Merhaba KScanlar! 🎉 Bugün bol aburlu cuburlu bir soru ile birlikte karşınızdayım! Abur cubur sever misiniz, sık sık tüketir misiniz, yoksa sadece canınız sıkıldığında atıştırmalık niyetine mi tüketirsiniz? En sevdiğiniz, yedikçe yiyesim geliyor dediğiniz atıştırmalıklar/abur cubur türleri nelerdir?edit: Ben cips yemekten çok hoşnut oluyorum. 😄👍🏼Görüşlerinizi bekliyorum. 🎊 ⬇️⬇️
Selam KScanlar, en sevdiğiniz abur cubur/atıştırmalık türü nedir & nelerdir?
Cipslerden, patlamış mısırlardan ve çubuk krakerlerden vazgeçemiyorum. Vazgeçebilen de baya iradeli bir insandır dünyada en saygı duyduğum kişiler arasına girer😂
En İyi Cevaplar