Sade ya da az sütlü kahve içenler hep çalışkan, disiplinli, iş insanı imajı çiziyorlar. Bol sütlü ve kremalı kahve tercih edenler ise daha eğlenceli, kafasına bir şey takmayan, minnoş bir kişilik çiziyor. Bunlara katılıyor musun? Senin tercihin hangisi?
Bol sütlü ve kremalı.
Sade ya da az sütlü.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kahve seçimimiz kişiliğimizle mi alakalı? Sen bol sütlü ve kremalı mı tercih edersin yoksa sade mi?
Sade ve sütlü kahve seviyorum bunların arasında çok güzel ve lezzetli oluyor çok beğeniyorum tadını diğer kahvelerden ise daha çok türk kahvesi seviyorum birde nescafe özellikle közde yapılmış türk kahvesi çok güzel oluyor
Kahve içiyor isen kahve kesinlikle sert olmalıdır. Sütlü kahve ne bilmem. Kahve dediğin sade olmalıdır. Türk kahvesi, Filtre kahve, veya Nescafe fark etmez
İyi de bu duygu durumuma ve o an ne istediğime bağlı olarak değiştiyor, bazen sert bir kahve içmek istediğimde sade bir kahve, bazen de keyfim yerine gelsin diye bol kremalı bir kahve içerim