Sizce kısırın her şeyi çiğden mi koyulur yoksa salça kavrulmalı mıdır?

Kimisi salça kavrulur mu hiç kısıra pişen bir şey konmaz o pilav olur diyor kimisi salça kavrulmazsa olur mu hiç mide ağrıtır diyor. Peki ya sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
Belki tadı daha çok sevilebilir ama salçanın kavrulması kısıra gerçekten aykırı imiş bu arada. Kısır zaten çabuk hazırlanan ve tarlada yenmek için hazırlanan bir öğün oldığu için her şey çiğden girermiş. Bir arkadaş da beni mesajdan aydınlattı sağolsun.
Sizce kısırın her şeyi çiğden mi koyulur yoksa salça kavrulmalı mıdır?
Cevapla