Hayatta yaşadığımız duygu durumlarına verdiğimiz tepkilerden birisi: İştah açılması! 😂✌️
Kimimiz çok mutluyken yaşar bu durumu, kimimiz de çok mutsuzken. Bir de c şıkkı var vermediğim, ama içine benim de girdiğim: Çok mutluyken de çok mutsuzken de kapanan serseri serbest iştah stili! 😂
Siz siz olun benim gibi olmayın. Yoksa yoğun duygu durumlarının ikisinde de aç kalırsınız. 😅
Sizde durum ne şekilde? 👇
İştahınız çok mutluyken mi açık olur çok mutsuzken mi?
İştahım çoğu zaman kapalı oluyor. Eve geliyorum bir iştahla bişeyler hazırlıyorum, bir kaç lokmadan sonra doyup "Bu muydu yani bütün iştahım, o kadar hazırlık bunun için miydi?" diyorum moralim bozuluyor. Hayır o kadar hazırladın ye bari de boşa gitmesin. Neyse hayatımı anlattım nerdeyse iki dakikada. Sorunu salayım ben 😂
Mutsuzken daha çok oluyor yaşadığım duygusal boşluğu ve sıkıntıyı yemekle bastırmaya çalışıyorum tabii kilo alma korkusu da cabası. Sonra daha da moralim bozuluyor dikkat ediyorum yememe birkaç gün sonra yine aynı tempoya devam
Elimdeki su döküldü de biraz, boyle bir görüş beklemiyordum. 😂 Gerçekten ekonominin belki de en büyük katkısı insanları kendiliğinden zayıflatması olabilir ya. 😂
Mutsuzken yemek yiyen de var bu durumda mutuyken yemek yemeye de bu bence deorasyonla alakalı bir durum bazen yemeğe veriri kendini bazen yememeye o anki ruhsal durumu yani insanı etkiler