İştahınız çok mutluyken mi açık olur çok mutsuzken mi?

Hayatta yaşadığımız duygu durumlarına verdiğimiz tepkilerden birisi: İştah açılması! 😂✌️

Kimimiz çok mutluyken yaşar bu durumu, kimimiz de çok mutsuzken.
Bir de c şıkkı var vermediğim, ama içine benim de girdiğim: Çok mutluyken de çok mutsuzken de kapanan serseri serbest iştah stili! 😂

Siz siz olun benim gibi olmayın. Yoksa yoğun duygu durumlarının ikisinde de aç kalırsınız. 😅

Sizde durum ne şekilde? 👇
İştahınız çok mutluyken mi açık olur çok mutsuzken mi?
İştahınız çok mutluyken mi açık olur çok mutsuzken mi?
Cevapla