Bazıları sanırım sadece yemek yemis olmak için yiyor, mıy mıy yemek mi yenir..🙃😅🤭
#Sükût
🤌💁♀️
#Sükût


Bana göre keyif ama açıkmadığım sürece bir şey yemiyorum anca kacırsam o zaman yerim ama bana yemek yemek keyif veriyor bana ama dediğim gibi açılmadığım sürece yemem tok olunca hem keyif falan olmuyor
Cevap
35Cevap
Kesinlikle keyif ya benim için😍 Yemek için yaşayanlardanım ben kesinlikle
Keyif için yiyorum
Çok sevdiğim bir yemek olursa keyifliiii
Yemek hazırlamayı ayrı yemeyi ayrı seviyorum özellikle et yemekleri ve tatlı offf ama 5 dkda bitiriyorum öyle de bi ayılık söz konusu xjcnskfnsk
Üzerine birde kahve eklersek, o keyif bana ait😎 tüm dertlerimi unuturum. Birde sevdiğim yemekse nirvanaya çıkarım. 🤭
Yemek yemeyi seviyorum. Keyifli ve kendimi daha iyi hissetmemi sağlıyor. İpin ucu kaçmadığı sürece tabii ki :))
Ohhh muhteşem bişey yemek yaa 🙈🙈😂 bayılıyorum keyif alarak yiyorum. Seks kadar olmasada dünyanın ikinci zevkli şeyi diyebilirim 🙈🙈😍
Ooo gifteki ben fjjfjff
Şu ana kadar çile çekilecek bir yemek yemedim😀
Sevdiğim yemek varsa keyif. Aksi halde hapları ciksada zman kaybetmesek 😄
Evet iş güç koşturmacada hızlıca yiyip kalkıyorum lakin tatilde r.. Kı balık hem zevk hem sanattır
Bââ zamanndır tek mutlu olduğum an diyebiliriz 😁😋
Son zamanlar çile haline gelmeye başladı.
Sıcaklar gelince iştahım azalıyor.
Eğer tadım tuzum yoksa çile, aklıma bile gelmezdi. Ancak keyfim iyiyse keyif.
Bende mıy mıy yemek isterdim bu kadar kilolardan sonra:)
Keyif.. genelikle kendim yaparim yemeklerimi.. mutfakta cok rahat ve mutlu oluyorum. :)
Kesinlikle yemek keyif işidir ama hava bulunduğunuz ortam çok sıcak olmayacak… yoksa çileye dönüşür.
Hamur işi etli yemekler iyidir. Yerken karşımdakinin bile iştahı açulur🙂🙂
İştahım varsa keyif
Ama iştahım yoksa zulüm...
Guzel yemekse keyfe dönüşür)
Yemek için saatlerce yol giderim
Benim için yemek yemek ciddi şekilde keyif verici.
Yemek yemek mi bayılırım heleki acı ise
Hazırlayan varsa keyif dier türlü çile 😅
Yerken keyif sonrası çile bana malum o kaloriler🥲
Yapmakta yemekte yedirmekte benim için keyif...
Keyif için yemek yerim
Yemek yemek benim için keyif
Yavaş yavaş yicrksin ki tadı çıksın😋😋
Elbette keyif; can boğazdan gelir
Yapmak aşırı keyif 😍 yemek de aynı şekilde
Hazırlaması çile yemesi keyif
Bazen keyif bazen çileye dönüşebiliyor..
Sıcaklarda yemiyorum bugün sadece çorba içtim
Dunyanın en güzel şeyi bu :)
Keyif ile yenen yemek güzel.
Sıcak hava da çile 😂
keyif
Bence menü güzel olunca çok keyifli
benim için keyif
keyif veriyor bana
Keyif
Keyif.
Keyif..
Keyiff🤤
Bazen zevkli
Keyif
Keyif
Nasıl çile olur
ruh halime göre değişiyor tamamen
Keyif tabii ki
cileden baska bisey degil
Keyifff
Çile
Keyif değil
Ayı gibi mi yiyelim
Lütuf bee
Keyif
Keyif
Ne keyif ne çile
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?