Ben gazlı icecek manyağıyım genelde o yüzden dondurma soğuk da olsa sekerli olduğundan bi süre sonra hararetlendiriyo gibi. Sizde durumlar nasıl? Nasıl serinliyosunuz bu sıcaklarda?kola kola kolaaaaaaaaa
Dondurma mı daha ferah tutuyor, gazlı soğuk içecek mi?
Doğrudur ah be çocukluğumun geldi aklıma ah ahh eski günler gelmiyor geri şimdi hep dert çile çocuk kalsaydık keşke o günler hep aklımda ama geçmiş mazide kaldı geleceğe bakacağız hayırlısı olsun hakkımızda
çok haklısın kanka gazlı içecek sıfış şekerli ya içince hararetlendirmez :D:D:D:D harreti şekere nasıl bağladın çok enteresanmış. bilgi seviyesi sıfırın altında