Bu sıcak havalarda soğuk kahve de iyi gidiyor bence 👍👍
Sıcak kahve
Soğuk kahve
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Tabii ki bu havalarda sıcak kahveyi işaretleyecek halim yok, kesinlikle soğuk kahve diyorum :D
Kendim yapıyorum iş için
Cevap
12Cevap
Yazın soğuk kahve, kışı sıcak kahve. Asla şaşmaz bu durum.
Soğuk kahve
Soğuk kahve içmedim fakat içebileceğimi de düşünmüyorum o yüzden sıcak kahve 😅
Hayatta çok net bir duruşum vardır ikisini de içerim...
ben her zaman sıcak severim o kadar sıcak olacak ki yanacaksın cayır cayır birde dudaklara değdiği zaman fukur fukur oluyosun baştan çıkıyosun
Kahveyi sevmiyorum o yüzden en iyi soğuk gidiyo
Guzel ya soguk kahve bu havalarda cok ıyı gıdıyor
soğuk kahve pek sevmedim
Ne güzel giderdi ısmarlada içelim :))
Ama sıcağın yeri baska
Sıcak kahve
Sıcak kahve
Sıcak
Soğuk kahve
hićbiri
Sıcak kahve.
Sıcak kahve
Fark etmez.
Sıcak
Sıcak kahve.
Sıcak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar