Tatlı aşkına hangisini daha çok seviyorsunuz.. 🙃 Sanırım ben kaymaklı ve fıstıklı midyeyi daha çok seviyorum.🤭🥳
#Sûkut
💁♀️ 
💁♀️
#Sûkut




İkisinin yeri ayrı benim için. Ruh halime göre ikisini de çok severim.
Yeri gelir cevizli bir ev baklavası canım çeker. Yeri gelir fıstıklı çıtır çıtır bir baklava canım çeker.
Yalnız şu an canım fıstıklı çekti.😄
Sana bir sürpriz olabilir mi ki🤭🥰
Olabilir tabii niye olmasın 😄😍
Iyi sevindim🤭😍
İki türlüde severim her iiki şekilde de çok güzel oluyor o yüzden ayrım yapamıcam hem cevizli baklavayı hem de fıstıklı baklavayı çok seviyorum o yüzden ikiside
Cevap
45Cevap
Fıstıklı baklava severim, en sevdiğim düştük sarma ve fıstıklı midye baklavası😋🤤
Sevmem için baklava olması yeterli ama yine de fıstıklı olunca bir ayrı güzel geliyor bana😅
Tatlı sevmiyorum
Hepsi benim bebeklerim ama favorim ceviz. Kadayıfta da baklavada da..
Ben fıstık sarma baklavayı çok severim.
Yanında da dondurma bayıldığım lezzet.😍😋
Fıstık sarma of of harika 😍🤭
Aynen ya normalde hiç aklıma gelmez baklava ama bu lezzete hiç hayır diyemem. Böyle gözlerimden kalpler fışkırıyo.😍😄
Baklava denildi mi?
Önce bir Maşallah diyeceksinSonra Süphanallah dedikten sonra o güzelliği seyredecek ve Bismillahirrahmanirrahim deyip yutu vereceksin mübaregi Ama fıstıklı olacak
Aslına bakarsan olmazz yaa, fıstık sevmeyenler için yapılmış olsa dahi, kesinlikle baklava fıstıklı olmalı, yoksa yemem ona göre😁
Fıstıklı ama ben erkek vücudundaki baklavayı daha çok seviyorum
Tereyağlı cevizli. Bir daha fıstık diye bezelye yemek istemem
Pastane baklavasıysa fıstıklı ve baklavasıysa cevizli
Baklava sevmem ama illa olacaksa fıstıklı.
Gerçek fıstık ama bezelye değil 😁
Baklava yiyemiyorum çok ağır geliyor bana ama yersemde fıstıklı tercih ederdim ^^
Ben 2 sinide seviyorum cevizliyi daha çok seviyorum
Fıstıklı ama aşırı tatlı şeyleri fazla tüketemiyorum
Her türlüsünü severim. Bu soruyu gördükten sonra iştahım açıldı, baklava dükkanı mı açsam 😅
Hepsini yerim ama cevizli ev baklavasının kalbimdeki yeri çok ayrıdır.
Ev baklavasini cevizli normal baklavayı fıstıklı severim. Soğuk baklava ayrıca tercihim ama onun yeri ayrı 😂
Hocam konunun midye ile ne alakası var
Midye isimli bir baklava benzeri bir tatlı var da 😅 midye şeklinde bir baklava türü gibi bir şey
Yok be normal bilmemen 😅
😊
Fıstıklı tercigimdir.
Artık ıspanaklı bezelyeli hatta sade yapıyorlar
Baklava sevmiyorum pek. Ama olursa cevizli alayım.
Ikinci resimdeki.. cevizli..
fark etmez bana her türlü yerim ben
Baklava dahil şerbetli tatlı sevmiyorum.
Sırasıyla Antep fıstıklı, çevizli , Fındıklı
Parasını ben vermediğim sürece sorun yok.
soğuk ve çikolatalı
yoksa fıstıklı
Fıstıklı baklava severim, cevizliyi hiç sevmiyorum
fıstıklı baklava daha güzel
Fıstıklı olsa d syeeekk
Hepsi candır ama fıstıklı daha iyi
Fistiksiz baklava mı olur
Fıstıklı yaa 😊 sütle beraber.
Sizin restaurant mi var?
Hayır yok.
Fıstıklısı daha güzel.
Fıstıklı olsun benim ki
Fıstıklı daha çok hoşuma gidiyo
baklava sevmem ama fıstıklı daha iyi
Fıstıklı
Fıstıklı
Fıstıklı
Fistik tabiki de
Fıstıklı
Fıstıklı.
Fıstıklı
Fıstıklı
fıstıklı güzel olur
Içi cevizli üzeri fistikla süslenmis olan
Cevizli ,,,,
Cevizli
Fıstıklı tabi cevizli baklava mı olur
fıstıklı
Fıstıklı severim
Fıstıklı
Fıstıklı
Fıstık <3
fıstık
Fıstıklı sarma 😍
İki türlü severim
Fıstık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?