Siz en çok hangi meyveyi yemeyi seversiniz?
Me : Çilek ✌️
Me : Çilek ✌️


Aleyna hanım bahçe çileği toplamış
Yiiiin miiii?
Soru mu bu yiiiimmm tabiii
Cevap
22Cevap
Avokado
Tadı nasıl
Güzel ben seviyorum ekşi seviyorsan limon sıkabilirsin biraz acı gelebilir
Aaaa hiç yemedim limon bile sıkıldığını bilmiyordum
Biraz pahalı sanırım ama deneyebilirsin
Kötü diyorlar hep ondan denemek istemiyorum
Peki :)
Ay peki demesen mi nefret ederim.
Peki demem :D
Lan shsjjdd
Peki peki tamam sjsjkls
Çıvdırcam hdhwhd
Ssjsjs tamam
İlk defa görüyorum böyle küçük küçük, güzel duruyor
Bahçe çileği bu
Evet güzel çokta tatlı
Yazın başında erik ortasında kiraz ve çilek sonunda da nar 😂 her mevsim favorim ise muz
Ananas, incir, dut ve karpuz
İncir güzel ama biraz daha var
Şeftali kayısı elma kiraz kavun karpuz
Çilek gibi olmuşsun ponçik 😂
Getirme yiyelim
Bu nasıl cümle mk getirim mi getirmim mi dlwöxüwşxj
getir jdbdjcns
Kiraz 🍒🌸
Kiraz 🍒
Armut🍐
Çilek ve karpuz net
Kavun kesinlikle
Armut
Elma
Elma
mandalina
Papaz eriği en çok..
Karpuz
Ejder meyvesi. Bizim manavda bulamadim ama
Karpuz
Kiraz tabiki
Ama memleketimde dalından yemem lazım
Erik
Karpuz
Kavun
Karpuzzzz yazın vazgeçilmezi
Rus memesi
Böğürtlen
Karpuz ve çilek
Kiraz, Karpuz
Çilek bende severim
Kavun
Bu çilek çok küçük
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar