Sıvıyağ hiç almasam sadece tereyağ ile yemekleri yapsam olur mu?

Kek , kurabiye , tatlı çeşitleri yaparken kızartma yaparken , tencere yemeği yaparken sıvıyağ değilde tereyağ kullansam bir sıkıntı olur mu?
Sıvıyağ hiç almasam sadece tereyağ ile yemekleri yapsam olur mu?
Cevapla